English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

ملت ایران در دوران انقلاب در دفاع از امامشان به خوبی ایفا کرده اند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:سردار آتانی عنوان کرد: : ملت ایران تا به امروز مورد تمجید نسل خود قرار گرفته است. ملت ایران در دوران انقلاب، در دوران مبارزات و دوران دفاع مقدس نقش خود را در دفاع از امامشان به خوبی ایفا کرده اند.

ملت ایران در دوران انقلاب در دفاع از امامشان به خوبی ایفا کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع عزاداران روستای سفیددر الموت شرقی با اشاره به ولایتمداری ملت ایران بیان کرد: ملت ایران در کمک به امامشان کم نگذاشتند، امام به همه آرزوهایش رسید اما امام در یک آرزو ناکام ماند که ملت ایران نگذاشت امامشان شهید شود.

وی در قیاس شرایط زمان امیرالمؤمنین با زمان فعلی گفت: اگر نقش و جایگاه خودمان را در یاری اماممان ندانیم، نوادگان ما این مقطع تاریخی کشور را روایت می کنند که بزرگان ما چه اقداماتی انجام دادند آن وقت مورد تجلیل یا مورد مواخذه نسل خودمان قرار می گیریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: ملت ایران تا به امروز مورد تمجید نسل خود قرار گرفته است. ملت ایران در دوران انقلاب، در دوران مبارزات و دوران دفاع مقدس نقش خود را در دفاع از امامشان به خوبی ایفا کرده اند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به حکومت امیرالمومنین تصریح کرد: اگر مردم و اصرارشان نبود، امام علی(ع) حکومت را نمی پذیرفت اما مردم زمانش اماممشان را تنها گذاشتند اما در زمان ما مردم انقلاب کردند و از امامشان پشتیبانی کردند و فریب خناسان و دشمنان اردوگاه داخل و خارج را نخوردند.

وی افزود: حتی با شروع دفاع مقدس و نقش بازی کردن بازیگران سیاسی که قصد فریب مردم را داشتند، اما ملت ایران، دست از یاری امامشان نکشیدند و در همه حوادث امامشان را یاری کردند.

ملت ایران در کمک به امامشان کم نگذاشتند. اگر ملت ایران در زمان امام علی(ع) بودند اجازه نمی دادند که امام حی را در مسجد شهید کنند و بگویند مگر علی(ع) نماز می خواند و اصلا در مسجد چه می کرد؟ ملت ایران تمام کم کاری های تاریخ امت رسول الله را یک تنه جبران کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: سه ویژگی دشمنی مردم آن زمان با امیرالمؤمنین علی(ع) را تشریح کرد: حضرت زهرا(س) فرمودند؛ ای مردم می دانم چرا با علی(ع) دشمن هستید و امروز هم ما با تأسی این جملات حضرت زهرا(س) به دشمنانمان در دنیا می گوییم دلیل دشمنی شما با ملت ایران و رهبری عزیز و انقلاب را می دانیم. حضرت زهرا(س) گفت؛ تیزی شمشیر حضرت علی علیه السلام در بدر و خیبر را دیدند و دشمنان زخم خورده در مقابل امامشان ایستادند، دشمنان آن زمان از علی علیه السلام عقده داشتند و در روز عاشورا هم به حسین بن علی علیه السلام هم گفتند که ما آمدیم تا انتقام زخم های علی علیه السلام از بدر و خیبر را بگیریم.

سردار آتانی بیان کرد: امروز هم آنهایی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند تیزی شمشیر امام و ملت را دیده اند. شما ملت ایران، آمریکا را از ایران به زباله دان تاریخ انداختید، آنها را تحقیر و کوچک کردید طوری که در نقشه سیاسی غرب آسیا و در نقشه قدرت دنیا دیگر آمریکایی ها جایی ندارند ها و از معادلات سیاسی منطقه کامل حذف شدند و ساختمان قدرت پوشالی آمریکایی را ویران کردید.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به دومین دلیل دشمنی با علی(ع) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) فرمودند؛ لقمه حرام و شبهه ناک خوردید که علی را حق نمی بینید، امروز هم حرام خورها روبروی ملت ایران ایستاده اند. ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا بعد از شهادت حاج قاسم گفت من حرامزاده ام، آنکه روبروی ملت ایران، قاسم سلیمانی، رهبری و ملت ایران ایستاده است، حرامزاده است.

وی افزود: با اشاره به سومین دلیل دشمنی با علی(ع) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) فرمودند که علی علیه السلام بر سر جبهه حق ایستاد و حتی با اجرای عدالت، برادرش عقیل و نزدیکانش دشمنی پیدا کردند. عدالت قابل معامله نیست. دشمنان ایران هم تیزی شمشیر عدالت ایران را دیده اند و به دنبال تجزیه مرزهای ایران هستند که دشمن را از مرزهای ایران بیرون راندیم. با موشک های حاجی زاده از مرزهای خودمان گذشته ایم و به قلب دشمن رسیده ایم، این طوفانی که در هر روز در اسرائیل شاهد هستید روزانه عملیات می شود.

فرمانده ارشد نظامی استان در پایان بیان کرد: ما به وعده های امام علی(ع) که فرموده بودند فاصله طولانی خود با دشمنانتان را با پیش نهادن گام هایتان نزدیک کنید عمل کردیم و به دشمن نزدیک شدیم و گام هایمان را با موشک های سپاه بلند کردیم و با شکستن مرزهای جغرافیایی به بیخ گوش دشمن رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه