English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بیش از ۱۵ هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی آماده توزیع بین جامعه هدف می باشد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: خوشحالیم که امروز بیش از ۱۵ هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هربسته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آماده توزیع بین جامعه هدف می باشد.

بیش از ۱۵ هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی آماده توزیع بین جامعه هدف می باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ علوی سپاه استان که همزمان با لیله القدر در محوطه سپاه استان برگزار شد بیان کرد: در اوایل ماه مبارک رمضان به مردم عزیز وعده داده بودیم که ۳ هزار بسته بین ولی نعمتان توزیع خواهیم کرد.

سپاه2

وی گفت: طبق وعده داده شده در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بعد از میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) با کمک خیرین و آورده سپاه این بسته ها آماده توزیع خواهد شد.

سردار آتانی اظهار کرد: خوشحالیم که امروز بیش از ۱۵ هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هربسته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آماده توزیع بین جامعه هدف می باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این امر خیر، حدود ۱۷ میلیارد تومان است که با هماهنگی با سپاه های شهرستان ها، این بسته ها در کل جغرافیای استان قزوین توزیع خواهد شد.

سپاه1

وی افزود: بسته های معیشتی بین جامعه هدف که از قبل از طریق پایگاه ها و نواحی مقاومت بسیج، بسیج محلات و دیگر اقشار بسیج شناسایی شده اند، با حفظ شأن و کرامت این عزیزان توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه