English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مسئولین باید خادم این ملت باشند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: این حضور مردم، برای مسئولین اتمام حجتی بود و مسئولین باید خادم این ملت باشند.

مسئولین باید خادم این ملت باشند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با مدیرعامل بانک سپه استان قزوین گفت:افراد و طیف های متفاوتی به شما مراجعه می‌کنند و این مراجعات مردمی، نعمتی است که خدا لطف کرده تا ما خادمان آنها باشیم.

سرادار رفیعی بیان داشت:کار برای خدا و بندگان خدا هیچ وقت روی زمین نمی ماند و نعمت خداست که کارهای بندگانش به دست ما انجام شود

وی اضافه کرد: در این راه نباید مغرور شویم چشون اگر ما به مردم خدمت نکنیم، پرچم خدمت کردن به مردم در دست نفر دیگری قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت:در مقطعی که قرار داریم سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز  با حضورشان در ۲۲ بهمن امسال که غیر قابل تصور بود، باری دیگر اراده خداوند را به رخ زمینی ها نشان داد.

 سردار رفیعی اضافه کرد:خداوند کریم وعده داده که هر کسی مکر و حیله می کند ، دست اراده خداوند بالای مکر و حیله ی آنها قرار میگیرد و مکر و شرشان را به خودشان برمیگرداند.

سردار رفیعی (2)

وی افزود:دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال براندازی این نظام مقدس بودند که موفق نشدند ولی امروز در فرانسه و تل آویو جمعیت کثیری از مردمشان به خیابان ها آمده اند و دست به اعتراض زده اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان داشت:این حضور مردم، برای مسئولین اتمام حجتی بود و مسئولین باید خادم این ملت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی