English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بالاترین شأن سپاه خدمت به مردم است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بالاترین شأن ما خدمت به مردم است چرا که قاعده دریافت لطف الهی، خدمت به مردم است. نه برای به دست اوردن دل و رضایت مردم بلکه رضایت خدا در خدمت به مردم است. انقلاب امام و نگاه ایشان به مردم این بود.

بالاترین شأن سپاه خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم ویژه فجر ۴۴ سالگی انقلاب در جمع کارکنان شرکت آبفای قزوین بیان کرد: بالاترین شأن ما خدمت به مردم است چرا که قاعده دریافت لطف الهی، خدمت به مردم است. نه برای به دست اوردن دل و رضایت مردم بلکه رضایت خدا در خدمت به مردم است. انقلاب امام و نگاه ایشان به مردم این بود.

وی گفت: جایگاه امام در بزنگاه های سخت انقلاب نمایان می شود. آمریکایی ها چند کودتا را تا سال شروع جنگ بر ما تعریف کردند که یکی از انها که بسیار هم وحشتناک بود کودتای نقاب بود. در آن کودتا مجوز کشتن ۱۰ میلیون ایرانی را از امریکایی ها گرفته بودند و امروز روز پاسخ دادن ماست. امام می گفت؛ من خادم این مردم هستم. او می گفت رهبر ما ان طفل ۱۳ ساله ای است که نارنجک به کمر خود بست. اینها را با تمام وجود و باور در برابر عظمت این مردم می گفت. هر حادثه ای بعد از ان همین طور شد و امام پای مردمش ایستاد.

سردار آتانی یادآور شد: این ملت هم برای امام سنگ تمام گذاشته است. ماجرای مادر شهیدانی که عکس فرزندانش را به امام نشان می داد، سر شهید دوم دید شانه های امام تکان می خورد، عکسها را جمع کرد زیر چادرش برد و گفت بچه هایم را داده ام اشک شما را نبینیم، این ملت هم برای امامشان سنگ تمام گذاشته است و بزرگی امام را حفظ کرده است.

وی اضافه کرد: امام راحل با این ملت به همه ارزوهایش رسید جز این که ملت عزیز نگذاشتند امام شهید شود و قطعا جفا به این ملت عذاب الهی است. دریای عظمت مردم را بسیار وسیع است. سپاه مانند یک ماهی است که در این دریای پرعظمت است و مادامی که دریای مردم نباشد سپاه زنده نیست و لذا به پشت گرمی این ملت عزیز، ما نیز مقتدریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه