English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

هر اندازه که به مردم عزیز خدمت کنیم یک قدم به نابودی دشمنانمان نزدیک می شویم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: هر اندازه که به مردم عزیز خدمت کنیم، یک قدم به مرگ و نابودی دشمنانمان نزدیک می شویم. سپاه هرگز فریب این حیله اروپاییان را نخواهد خورد و صف آرایی ما، خدمت به مردم عزیز در مقابله با ناکامی هاست.

هر اندازه که به مردم عزیز خدمت کنیم یک قدم به  نابودی دشمنانمان نزدیک می شویم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار شورای تأمین استان که در حمایت از سپاه و در محکومیت اقدام مذموم پارلمان اروپا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران صورت گرفت، بیان کرد: قلب های مردم عزیز نزدیک ماست و قلب ما جایگاه مردم عزیز است. پس از اتمام جنگ آمار شهدای سپاه پاسداران بیش از ۴۰ هزار نفر بود. یعنی یک نسل سپاه شهید شد و نسل به نسل حاضریم برای عزت و آبرو و پیشرفت این کشور جانمان را تقدیم کنیم تا کشور عزیز اسلامی بر قله های پیشرفت و اقتدار برسد.

وی گفت: اقدام مذموم اتحادیه اروپا حماقتی بیش نیست. دشمن زمانی مرتکب حماقت می شود که به بن بست می رسد. در سه ماهه گذشته، پشت همه مرزهای کشور، مرزهای عقیدتی، باورها، آرمان هایمان اردوکشی کردند و پشت خط اول ما با تمام قدرت حاضر شد و اما همه ناکامی هایش روی هم انباشته شد و امروز این اقدام نابخردانه اروپایی ها که به تحریک آمریکایی ها شکل گرفته نیز جز شکست حاصلی برای آنها نداشته است.

سردار آتانی اظهار کرد: ما باسرعت و با قدرت در حرکت هستیم و تمام فتنه های آنها از جمله جنگ ترکیبی تمام عیار آنها را که با تمام دار و ندارشان پای میدان آمدند، با عزت و افتخار پشت سر گذاشتیم. آن روزها گذشت و ما همچنان پای کار انقلاب و عزت و افتخار ایران عزیز هستیم و آرامش و امنیت با حضور فرزندان شما در نیروهای مسلح در کوچه و خیابان شهر جریان دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ملت ایران با تمام این افتخارات، بزرگ شد و در همه اهداف خود موفق شدند و سربلند میدان بودند و جریانات چند ماه اخیر بهانه خوبی شد تا مفسران و مورخان بار دیگر تاریخ پرافتخار انقلاب را بنگارند و بیان کنند و بار دیگر این جریان را یادآوری کنند که سپاه پاسداران چگونه متولد شد و امروز در کجا قرار دارد و آنانی که در اروپا خیمه زدند چگونه متولد شدند و چه تاریخی دارند.

وی افزود: اینها صاحب دو جنگ جهانی اول و دوم هستند که فقط در جنگ جهانی اول ۱۶ میلیون نظامی کشته شده است. آمریکایی‌ها در عمر ۲۰۰ ساله خود در ۶۰ کشور دنیا کودتا کرد‌ه‌اند، در برخی از این کشورها روزانه ۳۰ هزار نفر را کشته‌اند، ماحصل کودتاهای آمریکایی‌ها ۸ میلیون کشته است، چنین تروریست هایی با این سابقه در کشتار مظلومین، سپاه پاسداران مردمی را تروریست می‌خوانند.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: امروز، ما پیروز میدان هستیم. امروز ملت عزیز با وجود فرزندان خود در سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، روی پای خود ایستاده و به همین دلیل دشمنانی دارد. طبیعت کار بزرگ کردن و احساس وجود داشتن، همین است که دشمنان فتنه گری کنند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی در دولت با اخلاق و مردمی انجام شده است. لذا در دهه ۴۴ سالگی فجر انقلاب، زبان بیان دولت در پیشرفت ها و خدمات آن شویم. این دهه، ۴۴ سال موفقیت یک ملت است. یک قدم عقب نشینی نکردیم و با باور توانمندی های خود، خادم ملت عزیز هستیم. امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب، نسخه جدید شعار مرگ بر امریکا، خدمت بی منت به مردم عزیز است. 

وی افزود: هر اندازه که به مردم عزیز خدمت کنیم، یک قدم به مرگ و نابودی دشمنانمان نزدیک می شویم. سپاه هرگز فریب این حیله اروپاییان را نخواهد خورد و صف آرایی ما، خدمت به مردم عزیز در مقابله با ناکامی هاست. در حوزه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت، در حوادث، کمک به مسوولان و دیگر عرصه ها، همچنان محکم ایستاده ایم و پروژه ها به لطف خدا در حال اجراست.

سردار آتانی یادآور شد: ۱۷۹ پروژه عمرانی از سوی بسیج سازندگی استان در حال اجراست. تنش آبی ۱۴۶ روستای استان توسط فرزندان جهادگر سپاه در بسیج سازندگی برطرف شد و در حوزه مسکن ولی نعمتان که تعهد ما ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی بود، ۸۰ واحد آماده بهره برداری و واگذاری است و این دستاوردهای انقلاب است که باید تبیین شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز وظیفه فرزندان ملت در سپاه، خدمتگزاری به ملت عزیز است و در این مسیر همراه دستگاه ها و مسوولان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه