English

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد:

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین از فجر تا فطر

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشدید نظارت‌ و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی از ایام الله دهه مبارک فجر تا عید فطر در این استان خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین از فجر تا فطر

به گزارش خبرگزاری موج قزین، مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشدید نظارت‌ و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی از ایام الله دهه مبارک فجر تا عید فطر (دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲) در این استان خبر داد.

وی گفت:با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج و کالاهای اساسی میزان بازرسی و نظارت‌ها تا روز عید فطر سال آینده در بازار افزایش می‌یابد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  بیان داشت:در این بازه زمانی با توجه به خرید میوه، آجیل و کالاهای اساسی در شب عید و در ادامه تهیه اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها به شکل گسترده و مستمر تدوام خواهد داشت.

رحمانی اظهار داشت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند و یا در شهرستان‌ها و مناطق دورتر موضوع به مراکز جهاد کشاورزی اطلاع داده شود تا بازرسان سریعا وارد عمل شده و با متخلفان برخورد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه