English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

همه با جهاد تبیین باید حقایق را در فضای حقیقی و مجازی بیان کنیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دهه فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است و همه با جهاد تبیین باید این حقایق را در فضای حقیقی و مجازی بیان کنیم.

همه با جهاد تبیین باید حقایق را در فضای حقیقی و مجازی بیان کنیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم جشن انقلاب شهر دانسفهان، به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان اشاره کرد و گفت: ما امروز چهل و چهارمین جشن انقلاب را برگزار می کنیم و این جشن را با افتخار برگزار می کینم و به گذشته، راه و مسیر چهل و چهار ساله خود افتخار می کنیم و باید همه قدردان این مسیر پر افتخار باشیم، چرا که انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود و با انقلاب سیاسی فرانسه و انقلاب اقتصادی روسیه قابل مقایسه نیست، امروز انقلاب ما با صلابت و اقتدار به مسیر پر افتخار خودش ادامه می دهد ولی از انقلاب فرانسه و روسیه هیچ خبری نیست.

وی در ادامه افزود: همه ملت ها در سطح جهان با انقلاب، جنگ و تغییر و تحول در حاکمان و ساختار سیاسی مواجه بوده اند، اما امروز هیچ اثری از انقلاب آنها در جهان نیست در حالی که انقلاب ما از این مورد استثناء بود. در همه حوادث انقلاب از حوادث 22 بهمن 57 تا حوادث 31 شهریور 68 که هر کدام از این حوادث می توانست انقلاب ما را ساقط کند، دست قدرت الهی و همراهی مردم با نظام همه این حوادث و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

سردار رفیعی آتانی، انقلاب اسلامی ایران را تنها نظام ولایی و مردمی در سطح جهان دانست و افزود: از ابتدای انقلاب تا امروز در همه صحنه های انقلاب، مردم تعیین کننده بوده اند. در جنگ، سیل، زلزله، انتخابات و مقابله با ویروس منحوس کرونا در خط مقدم بودند و بهترین نقش ها را در متن انقلاب خلق کردند. از این رو در مهمترین حقایق میدان، انقلاب اسلامی، تنها نظام ولایی و مردمی در سطح جهان است و این نظام ولایی و مردمی، رأفت، عطوفت اسلامی و همدلی را در همه میادین، مخصوصاً در رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در ادامه سخنان خود، به حوادث و اغتشاشات امسال توسط دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران قابل اندازه گیری و مقایسه با دیگر انقلاب ها نیست. عده ای در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور با آتش زدن سطل زباله و توهین به مقدسات، قصد براندازی نظام ولایی و مردمی ایران اسلامی را داشتند و می خواستند با سیاه نمایی و شایعه سازی دستاوردهای انقلاب را تحریف کنند، اما نیروهای انقلاب با جهاد تبیین نباید اجازه دهند دستاوردهای دینی انقلاب دست خوش هوس بازی شود. 

وی گفت:دهه فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است و همه با جهاد تبیین باید این حقایق را در فضای حقیقی و مجازی بیان کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه