English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین :

دشمن صحنه عملش را دائم عوض می کند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:دشمن صحنه عملش را دائم عوض می کند و یکی از سیاست مداران دنیا بعد از شهادت حاج قاسم می گفت که حاج قاسم سلیمانی، مبتکر تحولات پیچیده عالم بود.

دشمن صحنه عملش را دائم عوض می کند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهداء استان البرز بیان  داشت:دشمن صحنه عملش را دائم عوض می کند. یکی از سیاست مداران دنیا بعد از شهادت حاج قاسم می گفت که حاج قاسم سلیمانی، مبتکر تحولات پیچیده عالم بود.

وی ادامه داد:ایران نقش آفرینی جدیدی در تحولات منطقه ایجاد کرده که معادلات آمریکا را بهم زده است. آمریکایی ها در میدان عمل با جمهوری اسلامی ایران جنگیده بود زورآزمایی کرده بودند، غلطی نتوانستند کنند. یکی یکی پایگاه های عراق و سوریه را خالی می کنند و باقیمانده را هم باید خالی کنند و بروند و اگر این کار را نکنند به تیر غیب جبهه مقاومت گرفتار می شوند.

سردار رفیعی بیان داشت:آمریکایی ها محاسبه کردند که حریف ایران نمی شوند، بازی بچه گانه اغتشاش در ایران را برنامه ریزی کردند.

وی ادامه داد:محال است دشمن با ما بجنگد و تمام توانش را به میدان نیاورد،  محال است دشمن به ما حمله کند تمام دارایی اش را نیاورد. آمریکایی ها در این نبرد ۳ ماهه با همه توان آمده بودند ، توان آمریکایی ها شد سلطنت طلب ها،  آلبانی نشین ها، منافقین و هر کسی مخالف جمهوری اسلامی بود تا در مقابل ما صف آرایی کنند ولی به فضل خدا ملت قهرمان ایران پیروز میدان شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت:حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران عزیز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال پیام مهمی برای دشمنان مخابره کرد، که ما با اشتیاق نظاممان، رهبرمان و ایرانمان را دوست داریم و دست دشمنانی که قصد تجاوز به ایران عزیزمان را داشته باشند، از ریشه قطع خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه