English

مسوول بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبرداد:

افتتاح قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برای اولین بار در کشور

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از افتتاح کانون نخبگان صنعتی بسیج صنعت و قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

 افتتاح قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برای اولین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم  افتتاح کانون نخبگان صنعتی بسیج صنعت و قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: برای اولین بار در کشور کانون نخبگان صنعتی بسیج صنعت و قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به جامعه هدف کانون نخبگان صنعتی سپاه استان قزوین گفت: همه اقشار مختلف جامعه از جمله مدیران و مهندسین متخصص در واحد‌های صنعتی و تولیدی، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان نخبه و با استعداد جزو جامعه هدف این کانون می باشند.

بسیج مهندسین (2)

سرهنگ عباسی با اشاره به اهداف و ماموریت های کانون نخبگان صنعتی سپاه استان قزوین اظهار کرد: شناسایی، جذب، تهیه بانک اطلاعاتی و سازماندهی نخبگان و افراد توانمند در بخش صنعت،ایجاد بانک اطلاعاتی از نیازهای اساسی و فناورانه صنعت استان و کشور،ایجاد بانک اطلاعاتی از توانمندی ها، ظرفیت ها و امکانات ازجمله اهداف این کانون می باشد.

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: همچنین به هم رسانی نیازهای اساسی و فناورانه صنعت استان و کشور به نخبگان صنعتی، افزایش نقش نخبگان در توسعه علمی، صنعتی و فناوری استان، سیاستگذاری و تهیه نقشه راه صنعت استان از دیگر اهداف کانون نخبگان صنعتی بسیج صنعت و قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه