English

وزیر کشور:

مردم ایلام استان از هشت سال جنگ تحمیلی، پرافتخار و سربلند بیرون آمدند

وزیر کشور در بدو ورود به ایلام، پس از شرکت در آیین کلنگ‌زنی یک هزار و ۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در شهر ایلام و حضور در جمع مردم محله کارخانه نمک شهر ایلام، سپس با حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

مردم ایلام استان از هشت سال جنگ تحمیلی، پرافتخار و سربلند بیرون آمدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد‌ وحیدی در این دیدار گفت: مردم ایلام از هشت سال جنگ تحمیلی، پرافتخار و سربلند بیرون آمدند و جانفشانی این مردم برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شد.

وحیدی افزود: ایثارگری‌های مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس زبانزد است و این مردم همواره در ایام اربعین نیز میزبان خوبی برای زوار هستند.

وی با اشاره به بیانات نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص کمبود اتوبوس در استان نیز گفت: با هماهنگی‌های لازم این مشکل با افزایش ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری مرتفع می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: ضرب آهنگ ساخت واحد‌های ملی مسکن در این استان مطلوب و رضایت بخش است که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار به تشکیل قرارگاه حجاب و عفاف در وزارت کشور اشاره کرد و افزود: از دکتر وحیدی وزیر کشور که این قرارگاه را با محوریت استانداران تشکیل دادند قدردانی می کنم.

وی بیان داشت: با همکاری همه مجموعه‌های استان و رسانه ها وضعیت حجاب در استان رضایت بخش و آرامش خوبی در استان برقرار است‌

امام جمعه ایلام با اشاره تلاش های میدانی وزیر کشور در اربعین، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه سایر شهرستان های استان نیز گذرگاه زوار در اربعین هستند غیر از شهر مهران که باید مورد توجه قرار گیرد به سایر شهرستان‌های مسیر مهران نیز توجه شود چراکه این شهرستان گذرگاه عتبات عالیات هستند.

وی ضمن تاکید و توجه ویژه به مسایل فرهنگی در ایام اربعین، گفت: باید مسایل فرهنگی از جمله تبلیغات و فضا‌سازی مسیرهای اربعین مورد توجه قرارگیرد و در کنار درمان، تامین اقلام غذایی و سهولت تردد برای زوار، باید مسایل فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام وفاق و همدلی بسیار خوب در استان ایلام برای توسعه و پیشرفت استان را شاهد هستیم. 

 بهرام نیا افزود: در استان مسایل حاشیه‌ای نباید مورد توجه قرار گیرد چراکه اصل موضوع رفع مشکلات مردم و توسعه استان است که باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه استان از عقلانیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه کارها به خوبی در استان انجام شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: مجموعه کنش‌گران سیاسی و اجتماعی و ائمه جمعه و جماعت ، دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و به دنبال حل مسایل و مشکلات مردم هستند و در دولت سیزدهم تحول بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه