English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

دشمن از ایران قوی هراس دارد

اسماعیل محبی پور گفت: دشمن از اینکه ایران اسلامی در مسیر قدرتمند شدن قرار گرفته در هراس است و با سنگ اندازی و دشمنی به دنبال مانع تراشی است.

دشمن از ایران قوی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری موج فارس،‌ اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در یادواره شهدای مهدی آباد شیراز افزود: که در چنین شرایطی، مردم و مسئولان باید دست در دست هم در مسیر آبادانی کشور گام بردارند.

وی اظهار داشت: چه کسی امروز می‌تواند دشمنی کشورهای اروپایی را در جنگ تحمیلی کتمان کند، در هشت سال جنگ تحمیلی چه خسارت هایی به کشور وارد کردند؟

او ادامه داد: اینکه امروز عده‌ای توسط همان دشمنان تحریک می شوند و در مقابل کشور قرار می گیرند و خسارت می زنند ناشی از بی اطلاعی یا خیانت آنها است.

وی، ضمن اشاره به نقش نیروهای بسیج در مدیریت اغتشاشات بیان کرد: وقتی به خاندان اهل بیت (ع) تعرض و توهین می شود، بسیجیان، مجاهدان و همه کسانی که وجدان بیداری دارند در مقابل متعرضان و توهین کنندگان می‌ایستند و مقابله می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: امروز بسیجی های ما در مقابل اغتشاشگران قد علم کرده‌اند و از خود هزینه می کنند و حاضرند که جان خود را هم در این راه فدا کنند.

محبی پور گفت: در مقطع کنونی وقتی که نام ایران و خاندان اهل بیت (ع) بیاید بسیجی و پاسدار سینه سپر می‌کند و نمی پرسد که چه کسی تحریک کننده است چرا که فرق نمی‌کند و ما برای دفاع از کشور با هیچ کس تعارف نداریم.

وی افزود: از ابتدای شهریورماه تاکنون ۲۰ شهید در استان فارس تقدیم امنیت کشور و استان شده که ۱۳ نفرشان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

او ادامه داد: در این فتنه دست دشمن از آستین کسانی بیرون آمد که فضای هیجانی را دامن زدند و برخی هم تحت تاثیر رسانه ها و با محوریت عملیات میدانی گروهک‌های ضد انقلاب برای بر هم زدن امنیت و آسایش کشور به خیابان ها ریختند و به نظام و مردم هزینه و خسارت تحمیل کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در شهر شیراز با حماسه آفرینی مدافعان امنیت و فرماندهی صحیح، کمتر هزینه و خسارت وارد شده اما همین خسارت هم باید از بودجه های سالانه عمرانی و خدماتی و بهداشتی جبران شود.

محبی پور افزود: استمرار مسیر پیش رونده نظام به دلیل اصول و پایبندی هایی است که مردم دارند، تا زمانی که مردم به وحدانیت خدا اعتقاد دارند و به خاندان اهل بیت (ع) احترام می گذارند و تا زمانی که مردم به تمامیت ارضی ایران معتقد هستند جریان باطل و انحراف و ایادی شیطان و جریان های تجزیه طلب در مقابل آنها قرار می گیرد اما ایرانی با غیرت، مسلمان و با شرف در مقابل هیچکدام سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه