English

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهامت و سلحشوری مردم ایلام در جنگ تحمیلی زبانزد است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام گفت: موضوع رسیدگی به وضعیت ایثارگران منحصر به یک دستگاه اجرایی نیست.

شهامت و سلحشوری مردم ایلام در جنگ تحمیلی زبانزد است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام، با قدردانی از اقدامات انجام شده در استان برای تکریم خانواده شهدا و سرکشی از آنان، گفت:  برای خدمت دهی به جامعه ایثارگران و رزمندگان زائر سرایی در مهران راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: ترکیب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرا دولتی است چراکه موضوع ایثارگران منحصر به یک دستگاه نیست و در این شورا همه علاوه بر مسوولیت قانونی همه مدیران مسوولیت انقلابی و اخلاقی نیز دارند.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قانون پایه است و رییس شورا در کشور رییس جمهور و در استان رییس این شورا استاندار  است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بنیاد شهید دو شأن وظایف مستقیم  و مطالبه گری دارد که این شورا تحت ریاست عالی ترین مقام دولت در استان مشکلات حوزه خانواده های شهدا را پیگیری می‌کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ثبت نام ۶ هزار و ۸۵۴ نفر در استان از خانواده های شهدا و ایثارگران در سامانه اشتغال بنیاد خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای اشتغال زایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران به کار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم در استان ایلام ۵۵۹ نفر استخدام دستگاه های دولتی داشته ایم که این آمار نشان می دهد نگاه دولت به  وضعیت استخدامی ایثارگران بسیار خوب و مثبت است.

معاون رییس‌جمهور با تاکید بر رفع مشکل اشتغال ایثارگران و خانواده های شهدا، افزود: موضوع اشتغال و استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران در سطح ملی پیگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه