English

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

گردشگری بزرگترین ظرفیت شیراز است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر گفت: بزرگترین ظرفیت شیراز گردشگری است و گردشگری هم نیازمند زیرساخت‌های بزرگ و معتبر است.

گردشگری بزرگترین ظرفیت شیراز است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مهدی طاهری با اشاره به برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری برای دومین بار در روز سوم خرداد اظهار کرد: بزرگترین ظرفیت شیراز گردشگری است و گردشگری هم نیازمند زیرساخت‌های بزرگ و معتبر است.

به گفته این مقام ارشد پارلمان شهری در کلان‌شهر شیراز؛ برخی از این زیرساخت‌های ملی و بین‌المللی همانند حرم حضرت شاهچراغ(ع)، حافظیه، سعدیه و ... در شیراز به‌ صورت ظرفیتی منحصری وجود دارند؛ اما برای تبدیل شیراز به قطب گردشگری سیاحتی، زیارتی و پزشکی نیاز به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های متناسب وجود دارد.

او با اشاره به تأمین برخی زیرساخت‌های گردشگری نظیر ساخت هتل افزود: این فعالیت‌ها کافی نیست و باید تمام ظرفیت‌های کلی استان و سایر دستگاه‌ها برای تحقق این هدف پای کار بیایند تا شاهد نتیجه بزرگی برای شیراز باشیم.

طاهری با اشاره به گردشگری سلامت در شیراز متذکر شد: برای تقویت گردشگری سلامت تلاش و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: ایجاد این زیرساخت‌ها زمانی امکان‌پذیر است که منابع زیادی در مدت زمان کوتاهی وارد شهر شیراز شود.

 او افزود: منابع موجود دستگاه‌های دولتی و شهری برای این موضوع بسیار محدود است و تنها راه حل ورود سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی داخلی و خارجی است.

طاهری گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران باید شرایط برای آنها فراهم شود و این نوع همایش‌ها ادامه یابد تا کاری که سال پیش انجام شد امسال با حمایت سایر دستگاه‌ها و تسهیل روند سرمایه‌ گذاری‌ها و کاهش بروکراسی شاهد جذب سرمایه‌ گذاری بیشتر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه