English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

تئاتر مرصاد نقش بسزایی در نهادینه سازی فرهنگ شهادت دارد

طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از پوستر اولین جشنواره ملی شعر مرصاد رونمایی شد.

تئاتر مرصاد نقش بسزایی در نهادینه سازی فرهنگ شهادت دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت در کرمانشاه برگزار می‌شود و آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در مرکز فرهنگی و یادمان مرصاد برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حاشیه مراسم افتتاحیه تئتر مرصاد عنوان کرد: کرد: تئاتر یکی از هنرهای تاثیرگذار در جامعه است که قرار گرفتن آن در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه به ویژه در بین جوانان داشته باشد. 

علی صفدری با بیان این مطلب که جشنواره تئاتر مرصاد با حضور ۱۲۰ هنرمند از ۹ استان کشور برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این جشنواره نقش مهمی در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می گردد و  امیدواریم این جشنواره سال آینده در سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه و در سطح گسترده‌تری برگزار شود. 

وی تاکید کرد: ۱۰۰ اثر شامل ۲۱ نمایشنامه، ۳۳ نمایش خیابانی و ۴۶ نمایش صحنه ای برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه رسیده، گفت: در نهایت سه نمایشنامه به عنوان نمایشنامه برتر انتخاب شد و در بخش اجرای صحنه ای هم هشت اثر و در بخش اجرای خیابانی شش اثر به مرحله نهایی رسیده که این آثار در طول برگزاری جشنواره اجرا خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه