English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پاسخ به موج؛

محل تئاتر شهر کرمانشاه یک ظرفیت اقتصادی است/ مستاجرین با اجاره ۱۲۰ میلیونی مشکلی ندارند

حجت‌الاسلام رحیم جعفری در پاسخ به انتقاد جامعه تئاتر کرمانشاه، مبنی بر کمرشکن بودن اجاره‌ بهای "تئاتر شهر" گفت: این مرکز یک ظرفیت اقتصادی برای وزارت ارشاد محسوب می‌شود و قرار نبوده تئاتر شهر" مختص به حوزه تئاتری کرمانشاه باشد.

محل تئاتر شهر کرمانشاه یک ظرفیت اقتصادی است/ مستاجرین با اجاره 120 میلیونی مشکلی ندارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در حاشیه نشست خبری در واکنش به کمرشکن بودن اجاره‌ بهای تئاتر شهر برای انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه، ابراز داشت: میزان و نحوه واگذاری تئاتر شهر، طی یک مزایده به انجمن هنری استان واگذارشده و این مبلغ اجاره‌ بها نیز به خزانه وزارت ارشاد واریز می‌گردد.

وی در پاسخ به این سؤال که تئاتر شهر کرمانشاه، ماهیتاً بر اساس ایجاد فضای اختصاصی برای رشد و تعالی هنرمندان این عرصه در کرمانشاه ایجادشده است، اظهار داشت: کارکرد اصلی تئاتر شهر کرمانشاه با رویکرد اقتصادی به وجود آمد و این بدین معنا نبوده که تئاتر شهر برای تئاتریان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادامه داد: انجمن نمایش استان از پرداخت این اجاره‌بها راضی هستند و مشکلی ندارند.

گفتنی است که بنا بر مصاحبه خبرگزاری موج کرمانشاه با مسئول تئاتر خیابانی استان، انجمن نمایش کرمانشاه در ازای تملک و اجاره تئاتر شهر کرمانشاه، سالانه می‌بایست با احتساب تصفیه حامل‌های انرژی مبلغی حدود 200 میلیون تومان را به خزانه ارشاد واریز کرده و به همین دلیل سالن‌های این مرکز هنری، برای تأمین هزینه‌ها به اجرای کنسرت‌های مختلف روی آورده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه