English

آغاز تولید شرکت صنایع پوشش از ماه آینده در گیلان

مدیرکل صمت گیلان در بازدید از شرکت پوشش از راه اندازی این شرکت در ماه آینده خبر داد.

 آغاز تولید شرکت صنایع پوشش از ماه آینده در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان، امروز ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پوشش گفت: تولید آزمایشی این شرکت آغاز گردیده و با به کارگیری دستگاه های مدرن و به روز و فروش دستگاههای مستعمل و غیرقابل توجیه اقتصادی در ماه آینده رسما شروع به تولید می نماید.

وی در خصوص سالن ریسندگی این شرکت اظهار داشت: این خط تولید با اشتغال 50 نفر شروع به کار نموده و به تدریج در 3 ماه آینده اشتغال مستقیم آن به ۱۲۰ نفر، با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تن خواهد رسید.

پورحیدری در خصوص سالن بافندگی این شرکت افزود: این خط تولید گردباف می باشد که انواع تریکو، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و ورزشی را تولید می کند و با اشتغال 30 نفردر دوشیفت از هفته آینده شروع به فعالیت نموده و به تدریج با اضافه شدن دستگاه های جدید در چند ماه آینده اشتغال مستقیم این خطوط با افزایش به ۶۰ نفر خواهد رسید و ظرفیت تولید سالانه آن ۲ هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود.

در این بازدید کبری مهرورز سرپرست شرکت صنایع پوشش ایران با بیان اینکه ایجاد سالن دوزندگی از برنامه‌های آینده صنایع پوشش است گفت: سالن دوزندگی به مساحت ۷۰۰ متر مربع جهت اشتغال 1۰۰ نفر نیروی زن بی سرپرست و بدسرپرست و بانوان جویای کار برنامه ریزی شده است که در حال خرید دستگاه دوزندگی می باشیم که نیرو به تعداد 200 نفر قابل افزایش خواهد بود و راه اندازی آن تا قبل از پایان سال برنامه ریزی شده است.

وی افزود: فروشگاه دائمی محصولات صنایع پوشش از اول اردیبهشت در ورودی شرکت ایجاد نمودیم که در آن پوشاک عرضه می گردد و با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است. از برنامه های دیگر این شرکت ایجاد سالن رنگرزی و تکمیل می باشد، مقدمات کار فراهم گردیده و در 2 ماه آینده سوله آن آماده و فرآیند خرید ماشین آلات در دست اقدام می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه