English

رشد ۸۸ درصدی حرفه‌آموزی زندانیان در زندان‌های گیلان

محمدی اصل مدیرکل زندان های گیلان در کمیته اشتغال که با حضور اعضا در زندان مرکزی برگزار شد ، از افزایش هشتاد و هشت درصدی در حوزه حرفه آموزی در سال 1401 خبر داد.

رشد 88 درصدی حرفه‌آموزی زندانیان در زندان‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری موج  گیلان، محمدی اصل مدیرکل زندان های گیلان در کمیته اشتغال که با حضور اعضا در زندان مرکزی برگزار شد ، از افزایش هشتاد و هشت درصدی در حوزه حرفه آموزی در سال 1401 خبر داد.
وی، آخرین اقدامات و پیشرفت های حوزه اشتغال و حرفه آموزی، کمک به ارتقاء سطح اشتغال در راستای تحقق اهداف سازمانی را نیازمند عزمی جدی در روند اقدامات اشتغالزا را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست .

وی در ادامه بهره مندی از تجارب، توانمندی همکاران در بخشهای مختلف اشتغال و حرفه آموزی و بروز رسانی علمی و عملی را در توسعه و ارتقاء سطح دانش شغلی و حرفه آموزی مددجویان مهم دانست .

مدیرکل زندان های گیلان در ادامه سازمان زندان ها را بعنوان یکی از نهاد حمایتی موثر که نقش بسزایی در باز اجتماعی شدن خانواده ها دارد دانست و بیان کرد، حمایت از گروه هدفی که در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند هدف ما است.
وی با ارائه راه حل های مناسب در راستای برنامه های اشتغال ، آموزش و بکارگیری در زمینه اشتغال خانواده هایی که سرپرست آنان در حال تحمل کیفر هستند را بهترین گزینه برای رسیدن به اهداف سازمانی در قبال گروه هدف دانست .

وی با اشاره به اهمیت آمار و اطلاعات صحیح در برنامه ریزی و اقدامات علمی و عملی ، به روزرسانی و ارائه آمار صحیح اشتغال زندانیان را امری ضروری در تصمیم گیری و سیاست های ابلاغی سازمانی دانست که می تواند در رشد برنامه های اشتغال و حضور کار آفرینان و پیمانکاران در این حوزه موثر باشد.
محمدی اصل توانمندسازی مددجویان را که منجر به حفظ کیان خانواده و ارتقاء سطح امنیت اجتماعی را به همراه خواهد داشت را نیازمند عزمی جدی در مشارکت و هم افزایی سایر سازمان ها و نهادهای حمایتی بیان کرد و گفت : در جهت تأثیر مثبت ،توسعه زیرساخت های لازم برای حضور هر چه بیشتر کار آفرینان و پیمانکاران در زندان ها مهیا است.
محمدی اصل از حمایت های ارزنده و مستمر مقامات قضایی در جهت اعطای تسهیلات حقوقی به مددجویان مخصوصا اعزام آنان برای اشتغال ابراز خرسندی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی