English

مدیرکل صمت گیلان عنوان کرد؛

راه اندازی ۱۹۵ واحد صنعتی جدید در گیلان

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه افتتاح شرکت نوین پینک که با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران شد، گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال حدود ۴۰۰ نفر به تدریج در کل استان گیلان به طور رسمی و غیر رسمی راه اندازی و افتتاح شد.

راه اندازی  ۱۹۵ واحد صنعتی جدید در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیرکل صمت گیلان،  در حاشیه افتتاح شرکت نوین پینک که با حضور علیرضا پیمان؛ پاک معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و اسدالله عباسی، استاندار گیلان در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید گفت: ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال حدود ۴۰۰ نفر به صورت همزمان در کل استان گیلان به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: شرکت نوین پینک تولید کننده انواع کیسه پروپیلن با سرمایه گذاری حدود ۱۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۲ نفر با ظرفیت تولید ۲۴هزار تن در سال رسما وارد چرخه تولید شد.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تعداد ۱۹۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۶۹۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۹۱ نفر به بهره برداری رسیده اند که این روند توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال با هدف توسعه اقتصادی گیلان استمرار خواهد داشت.

صمت گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه