English

با حضور استاندار کرمانشاه؛

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور پارک کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور و بازدید پنج ساعته استاندار کرمانشاه از محصولات استان افتتاح وبه مدت سه روز دایر شد.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور پارک کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه، 6 شهریور ماه سال جاری با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است که استاندار کرمانشاه در بازدیدی پنج ساعته از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان کرمانشاه، ضمن شنیدن مسائل و مشکلات شرکت ها و واحدهای فناور حاضر در نمایشگاه، بلافاصله  پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات برخی از واحدها را انجام داد.

بر پایه این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه از ششم تا نهم شهریور همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعدازظهر ها از ساعت 15 تا 18 در محل برج فناوری کرمانشاه برپا خواهد بود.

بخش دولتی می تواند بازوی مهم توسعه محصولات بین المللی محور دانش بنیان کرمانشاه باشد

سیامک آزادی، رئیس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی این نمایشگاه از ششم تا نهم شهریور ماه، گفت: در این نمایشگاه 150 محصول شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه عرضه می شود.

وی افزود: برخی از این شرکت ها به عنوان تنها تولید کننده برخی محصولات در کشور و حتی خاورمیانه هستند و تولیدات آنها کشور را از واردات برخی محصولات بی نیاز کرده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی مدیران و بخش دولتی با توانمندی های شرکت های تحت حمایت پارک عنوان کرد و افزود: علاوه بر این برپایی این نمایشگاه منجر به تعامل هرچه بیشتر بخش دولتی با شرکت های دانش بنیان جهت رفع نیازهای استان و نیز رفع نیاز شرکت ها می شود.

وی از طراحی 10 پنل تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: دراین پنل های تخصصی کارشناسان دستگاه های مختلف پاسخگوی نیاز و مطالبات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خواهند بود.

آزادی در ادامه از حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه از بیش از 700 واحد فناور طی سالهای فعالیت این مجموعه خبر داد و افزود: هم اکنون هم بیش از 300 شرکت تحت حمایت پارک قرار دارند.

وی میزان اشتغالزایی این شرکت ها را بیش از دو هزار نفر اعلام کرد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بهره برداری خوبی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان صورت نگرفته گفت: برخی از این شرکت ها محصولاتی تولید می کنند که به کشورهای اروپایی صادر می شود، اما در همین استان آنگونه که باید از ظرفیت آنها استفاده نشده است.

وی افزود: بهره برداری مناسب از ظرفیت این شرکت ها می تواند نقش موثری در رونق اقتصاد استان داشته باشد و امیدواریم امسال که به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده بتوانیم شاهد انسجام لازم و همگرایی میان بخش های مختلف برای بهره برداری از ظرفیت این شرکت ها در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه