English

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه برپا می شود

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه به مناسبت هفته دولت، پنجم تا نهم شهریورماه درمحل برج فناوری کرمانشاه برپا می شود.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه برپا می شود

 

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سیامک آزادی، رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در همین راستا همزمان با «هفته دولت» نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، بیش از 150 محصول واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در فضایی بالغ بر هزار متر مربع در محل برج فناوری استان کرمانشاه عرضه می شود.

آزادی تشریح رسالت و برنامه های پارک علم و فناوری کرمانشاه و توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور تحت حمایت این مجموعه را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی افزود: علاوه بر این تعامل با بخش دولتی جهت رفع نیازهای استان بخش مهمی از اهداف برپایی این نمایشگاه را تشکیل می دهد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه از برگزاری 10 پنل تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی در بخش جنبی این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این پنل ها، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور نیازهای خود را برای مدیران استان بیان کرده و توانمندی های خود را به آنها معرفی می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه زمینه ساز آشنایی مسئولان و مدیران و نیز مردم کرمانشاه با دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمانشاه شود.

آزادی خاطرنشان کرد: در روز پایانی نمایشگاه (9 شهریور) بازدید برای عموم آزاد است و در همین راستا از تمام مردم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه منجر به تقویت روحیه خودباوری در جامعه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه