English

همزمان با هفته دولت در کرمانشاه؛

۵۱۵۱ پروژه با ۳۱۶۶ میلیارد تومان اعتبار بخش های مختلف افتتاح می شود

استاندار کرمانشاه از افتتاح 5151 پروژه اقتصادی و عمرانی طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر 3166 میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم 6535 نفر در سطح استان خبر داد.

5151 پروژه با 3166 میلیارد تومان اعتبار بخش های مختلف افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در نشست خبری به مناسبت با تاکید بر اینکه هفته دولت 5151 طرح افتتاح خواهد شد از این تعداد طرح 4905 طرح با اعتباری بالغ بر 1793 میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و 246 طرح با اعتباری بالغ بر 1374 میلیارد تومان در حوزه عمرانی اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص مهم ترین طرح های اجرایی استان کرمانشاه در هفته دولت اظهار داشت: افتتاح باند دوم جاده کرمانشاه-کامیاران، بهسازی و بهره برداری از جاده حمیل به اسلام آبادغرب، آبرسانی به شهر پاوه از روستای هانی کوان، بهره برداری از فاز اضطراری تصفیه خانه غدیر و گازرسانی به برخی روستاهای استان از جمله طرح های عمرانی افتتاحی در این هفته خواهد بود.

امیری مقدم با بیان این مطلب که بزرگترین سرمایه دولت سیزدهم اعتماد مردم است، خاطرنشان ساخت: مصوبات دولت عملا تمام استان ها را به کارگاه های عملیاتی تبدیل کرده و بسیاری پروژه های عمرانی فعال شده و در این راستا مصوبات دولت برای استان کرمانشاه نیز فردا رسما ابلاغ شده و در ادامه برش شهرستانی آن تهیه و به همه شهرستان ها و ادارات استان در قالب یک ستاد عملیاتی ابلاغ می شود.

فاز اول منوریل کرمانشاه حتما به بهره برداری می رسد

استاندار کرمانشاه از ایجاد سامانه‌ای جامع متشکل از کلیه پروژه های استان و روند فعالیت آنها، اعتبارات و برنامه زمانبندی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات این سامانه چنانچه پیشرفت پروژه ای مطابق با برنامه زمانبندی نباشد، سامانه هشدار خواهد داد و به سرعت باید روند پروژه بررسی شده و مشکلات آن احصا و در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

امیری مقدم پروژه قطار شهری کرمانشاه را عملا آیینه دق مردم کرمانشاه  خواند و تاکید کرد: دولت در تلاش است که به سرعت فاز اول این پروژه را به بهره برداری برساند و اعتبار خوبی هم در سفر اخیر هیات دولت به آن اختصاص داده شده است.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: مرحله دوم واریز اعتبارات سفر به زودی انجام خواهد شد و امیدواریم به سرعت بتوانیم پروژه قطار شهری کرمانشاه را به پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه