English

فریبا محمدلو :

توانمندی های دختران تحصیلکرده در اشتغالزایی استفاده می شود

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: توانمندی های دختران تحصیلکرده در اشتغالزایی استفاده می شود.

توانمندی های دختران تحصیلکرده در اشتغالزایی استفاده می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فریبا محمدلو مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: بسیاری از این دختران تحصیلکرده از انگیزه بالایی برای مشارکت اجتماعی برخوردار هستند و ما براساس تفاهمنامه‌ای که با پارک علم و فناوری به امضا رساندیم سعی‌مان بر معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دختران تحصیلکرده برای حضور در این شرکت‌های فناور و دانش بنیان است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از این دختران ما صاحب ایده و فکر هستند و ضرورت دارد از طریق پارک در حوزه‌های مختلف مورد حمایت قرار گیرند تا کاهش تعداد بیکاران دختر را در اردبیل شاهد باشیم و زمینه حضور موثر آنها در مجموعه‌های فناور فراهم آید.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هدف از برگزاری این نشست را حمایت از کالای ایرانی و ترغیب خانواده‌ها برای استفاده از این کالاها اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود بانوان ما که مدیران خانواده هستند در توسعه و ترویج و همچنین استفاده از کالای ایرانی تلاش کرده و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را نهادینه کنند.

محمدلو بیان کرد: در راستای شکوفایی این حوزه باید گام‌های جدی برداشته شود، چرا که حمایت از کالای ایرانی در حقیقت تحقق شعار سال است که در رونق تولید و اشتغال می‌تواند عنصری اساسی باشد.

وی با قدردانی از فعالیت خوب پارک علم و فناوری در یک سال گذشته به ویژه حمایت از فناوران بانو گفت: دختران جوان و تحصیلکرده ما می‌توانند با بروز خلاقیت‌های خود به پارک مراجعه کرده و با ارائه ایده‌های خود سعی کنند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل ادامه داد: دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیز ضرورت دارد در حمایت از این مجموعه‌های فناور یاریگر بانوان باشند تا فضای اشتغال بیشتر برای این قشر ایجاد شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه