English

برقعی خبر داد؛

کمیته امداد سالانه ۱۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد به طور سالانه ۱۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند.

کمیته امداد سالانه ۱۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدامیر منصور برقعی ، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) که برای معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان به سمنان سفر کرده در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد به طور سالانه ۱۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار فرصت شغلی از محل طرح‌های اشتغال ایجاد شده افزود: مابقی اشتغال ایجاد شده برای مددجویان این نهاد از محل کاریابی‌ها صورت گرفته است.

وی از توانمندسازی به عنوان یکی از اولویت‌های کمیته امداد در سراسر کشور نام برد و گفت: یکی از اصلی‌ترین مسیرها برای توانمندسازی مددجویان طرح‌های اشتغالزایی است که از سال‌ها پیش از سوی این نهاد پیگیری و تعقیب می‌شده است.

قائم مقام کیمته امداد امام (ره) با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰ هزار طرح اشتغال در سطح کشور در حال اجرا داریم ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح‌ها درآمد خانواده‌ها وضعیت بهتری پیدا کرده به طوری که در یک سال اخیر رقمی بالغ بر ۵,۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از محل همین طرح‌های اشتغال به زندگی مردم تزریق شده است.

وی با مقایسه این حجم از درآمد و نقدینگی با بودجه تخصیص به این حوزه گفت: این اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد تومانی در مقایسه با اعتبارات تخصیص یافته رقم بسیار بالا و قابل توجهی است.

برقعی با بیان اینکه کمیته امداد نقش مهمی در اشتغالزایی در کشور دارد خاطرنشان کرد: از ۴۲۰ فرصت شغلی ایجاد شده در کشور در سال گذشته چیزی حدود یک سوم مربوط به کمیته امداد امام است که رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال نیز امسال با قوت ادامه می‌یابد اضافه کرد: خوشبختانه امسال نیز در بحث اشتغال و اجرای طرح‌های اشتغال از برنامه جلوتر هستیم و با توجه به همراهی مجلس و تخصیص منابع بیشتری از محل صندوق توسعه به این مهم، انتظار می‌رود امسال اشتغال بیشتری در سطح کشور ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی