English

مدیرکل صمت گیلان:

تغییرات در عرصه نهاد تجاری، لازمه تحول و پویایی خواهد بود/ تغییر رییس اتاق بازرگانی گیلان پس از دو دهه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان پس از ۲۲ سال تغییر کرد .

تغییرات در عرصه نهاد تجاری، لازمه تحول و پویایی خواهد بود/ تغییر رییس اتاق بازرگانی گیلان پس از دو دهه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان، با اعطاء اعتبار نامه هیئت نمایندگان جدید اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گیلان اظهار داشت: پس از اعطاء اعتبار نامه ها؛ انتخابات داخلی در بین ۱۵ نفر از هیئت نمایندگان، برای تعیین رئیس و هیئت رییسه برگزار گردید که «قاسم رضائیان» بعنوان رییس جدید اتاق بازرگانی گیلان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تغییرات تقریبا پس از دو دهه در استان گیلان انجام می گیرد، افزود: با ظرفیت های مطلوب اقلیمی و منطقه ای گیلان، فضای فعالیت های تجاری برای توسعه تراز مراودات تجاری در عرصه بین‌المللی با بهره مندی از خرد جمعی و توانمندی های جدید فراهم شده است.

مدیرکل صمت گیلان با آرزوی موفقیت برای انتخاب شدگان، با بیان اینکه پویایی و تحول همه جانبه از تیم جدید اتاق بازرگانی گیلان مورد انتظار است ، تاکید کرد: نظم دهی به برنامه ها و تسهیل در خدمت رسانی به فعالان اقتصادی، ساماندهی دقیق امور اتاق بازرگانی، قطعاً در توسعه، بسط و گسترش مبادلات و مراودات تجاری استان و کشور بسیار تاثیر گذار است.

گفتنی است؛ رضائیان رییس جدید اتاق بازرگانی گیلان، از تجار قدیمی صنایع غذایی کشور است که در بخش صادرات و واردات محصولات کشاورزی فعالیت می کند و صاحب کارخانه چای می باشد.

انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان در 19 اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شد و ۱۵ نفر در گروه های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی توانستند آرای لازم را کسب کنند تا به مدت چهار سال به عنوان برگزیدگان هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان فعالیت داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی