English

استاندار ایلام:

اتاق بازرگانی بازوی قوی دولت برای کسب درآمد، صادرات و اشتغالزایی است

استاندار ایلام گفت: غرفه های بازارچه مهران در چارچوب قانون به افراد دارای اهلیت واگذار می شودو اتاق بازرگانی استان باید خلق ایده کند و رافع مشکلات تجار باشد

اتاق بازرگانی بازوی قوی دولت برای کسب درآمد، صادرات و اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان، گفت: اتاق بازرگانی بازوی قوی برای دولت برای کسب درآمد، ارزش افزوده، صادرات و اشتغال است.

وی در ادامه افزود: «اهلیت» مهم‌ترین فاکتور برای واگذاری غرفه‌های بازارچه های مهران به متقاضیان است و تمامی غرفه ها باید به افراد دارای اهلیت و واجد شرایط واگذار شود و ملاک تعیین اجاره‌بها غرفه های بازارچه مهران نظر هیات ۵ نفره از کارشناسان حقوقی است. 

استاندار ایلام خواستار خلق ایده اتاق بازرگانی استان در جلسات گفتگوی دولت با بخش خصوصی شد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم که راهگشا مشکلات تجار و بازرگانان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی و انضباط در بازارچه گمرک مهران پس از سالها، افزود: با اهتمام همه اعضای شورای تامین و مدیران مرتبط عدالت در این بازارچه برقرار و نظم و انضباط نیز حاکم شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: مرز مهران از جزو مرزهای مهم کشور محسوب می شود که بیشترین صادرات از آن به ثبت می رسد که در این راستا نقش تجار بسیار مهم است. 

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد ملاک اجاره‌بها غرفه های بازارچه مهران با نظر هیات ۵ نفره کارشناسان حقوقی باشد و غرفه‌ها تنها به افراد دارای اهلیت و واجد شرایط واگذار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه