English

چطور اعتبارات اشتغال ۹۸ بدون تدوین برنامه تخصیص یافته است

فرشید شکرخدایی گفت: چطور در ماه های گذشته تسهیلات و منابع برای اشتغال تخصیص پیدا کرده است، در حالی که هنوز برنامه اشتغالی کشور نهایی نشده است، آیا این مسئله چیزی غیر از این است که مدارک و مستندسازی برای قانونی کردن تسهیلات و منابع تخصیص یافته در ماه های گذشته است.

چطور اعتبارات اشتغال 98 بدون تدوین برنامه تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس کمیسیون پایدار اتاق بازرگانی در شورای گفتگوی بررسی بسته اشتغال با اشاره به آمار سازمان جهانی کار، گفت: در حال حاضر 79 درصد از تسهیلات در دنیا بعد از سه سال هیچ سهمی در اشتغال نداشته است، حال آیا قرار است ایران دوباره همین سیاست را دنبال کند.

فرشید شکرخدایی با انتقاد به اینکه هفت ماه از سال گذشته و هنوز بسته اشتغال سال 98 نهایی نشده است، افزود: چطور در ماه های گذشته تسهیلات و منابع برای اشتغال تخصیص پیدا کرده است، در حالی که هنوز برنامه اشتغالی کشور نهایی نشده است، آیا این مسئله چیزی غیر از این است که مدارک و مستندسازی برای قانونی کردن تسهیلات و منابع تخصیص یافته در ماه های گذشته است.

او با تاکید بر اینکه دستیابی به اشتغال پایدار تنها به ایجاد اشتغال جدید ختم نمی شود، گفت: در بحث اشتغال باید فرایند کسب و کار، استانداردسازی کالا، کیفیت، بازار، فروش و...بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه