English

ارتباط بدافزارهای موبایلی با شرکت های ارزش افزوده چیست؟

حدود 75 شرکت خدمات ارزش افزوده طی نامه ای به سران قوا خواستار عدم تعطیلی فعالیت های خدمات ارزش افزوده شده اند و در اقدامی جالب برخی بدافزارها مانند افزایش میل جنسی به حمایت از این شرکت ها پرداخته است.

ارتباط بدافزارهای موبایلی با شرکت های ارزش افزوده چیست؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، حدود 75 شرکت خدمات ارزش افزوده پس از اصرار وزیر فناوری و اطلاعات برای تعطیلی این خدمات اقدام به نوشتن نامه ای برای سران قوا کردند و طی این نامه با بیان مساله بیکاری 30000 هزار نفر خواستار اتمام اصرار ها برای پایان دادن خدمات ارزش افزوده شدند.

تصاویر نامه ارسالی شرکت های ارزش افزوده در ذیل قابل مشاهده است:

نامه ارزش افزوده به رییسی

نامه ارزش افزوده به دفتر رهبری

پس از انتشار این نامه و قرار دادن افراد شاغل در این صنعت به عنوان سدی برای جلوگیری از کسب برخی درآمدهای نامشروع، بدافزارهای موبایلی در جهت تایید این شرکت ها با فرستادن نوتیفیکیشن بر روی گوشی های همراه، سعی بر انتشار گسترده این نامه کرده و برای جلوگیری از پایان کار شرکت های خدمات ارزش افزوده دست به کار شدند.

تبلیغ ارزش افزوده بر روی بدافزار

حال چند سوال در این میان به ذهن می رسد:

  • در حال حاضر مساله بیکاری برای کشور بسیار با اهمیت است و ایجاد شغل و حفظ شغل شاغلین یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران به آن توجه شود. اما به چه قیمتی؟ آیا دست زدن به هر کاری برای ایجاد اشتغال مناسب است؟ آیا حفظ شغل شاغلین در این صنعت، کسب مال شبهه دار و کسر پول از حساب مشترکین به صورت قطره چکانی را توجیح می کند؟اگر اینگونه است مشاغل دیگری نیز وجود دارد که می توان آنها را نیز با چشم پوشی برای حفظ شغلشان و جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری به رسمیت شناخت و بدون توجه به بازخورد کارهایشان راه را برای ادامه کار این دوستان نیز باز گذاشت؟
  • نکته دومی که به نظر می رسد باید به آن پرداخت و پلیس فتا و وزارت ارتباطات و فناوری باید به آن ورود کنند ارتباط بدافزارهای موبایلی با شرکت های ارزش افزوده است. بدافزارهایی که خیل عظیم آنها مشترکین(بخوانید طعمه) را به سمت عضویت در سرویس های خدمات ارزش افزوده سوق می دهند و هم از جیب مردم برداشت می کنند و هم اطلاعات آنها را در معرض سو استفاده قرار می دهند.

بیشتر بخوانید:

جرم انتشار بدافزار چیست؟/ ارتباط برخی کانال های خبری با انتشار بدافزارهای موبایلی

شرکت های ارزش افزوده امضا کننده نامه به سران قوا

صفحه 1 امضا

صفحه 2 امضا

صفحه 3 امضا

صفحه 4 امضا

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه