English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

۳۰۰ ماموریت برعهده مدیریت شهری است/ برای توسعه زیرساخت‌ها باید بیشتر تلاش کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰ مأموریت رسمی و حدود ۱۰۰ مأموریت غیررسمی بر عهده مدیریت شهری است.

۳۰۰ ماموریت برعهده مدیریت شهری است/ برای توسعه زیرساخت‌ها باید بیشتر تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل قربانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به‌رغم افزایش چشمگیر جمعیت، بهبود وضعیت در حوزه‌های خدمات شهری همچون جمع‌آوری پسماند، فعالیت‌های عمرانی، زیباسازی شهر و سایر اقداماتی که انجام شده است، بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: از زمانی که شوراها در سطح کشور مشغول به فعالیت شدند، میزان آبادانی و فعالیت‌های عمرانی در شهرها و روستاها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای شوراها، بومی محل هستند و مشکلات آن را می‌دانند و می‌توانند راهکاری مناسبی را برای رفع آن ارائه کنند، باید گفت روند فعالیت در تمام دوره‌ها مثبت بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در مجموع، وجود شوراها برای کشور موجب برکات فراوانی بوده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مؤثری که اعضای شورا انجام داده‌اند، سرعت آبادانی شهرها چند برابر شده است و ارتباطی که شهروندان با نمایندگان خود دارند، توانسته است وضعیت پویاتری را برای شهر رقم بزند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم در پارلمان‌های شهری مشکلات شهروندان را می‌دانند و بهتر می‌توانند از طریق مسئولان مربوطه آن را پیگیری کنند، در حالی که پیش از تشکیل شوراها، این فعالیت‌ها بر عهده مدیریت استان بود و رسیدگی کامل به مسائل شهر، اولویت کمتری نسبت به حال حاضر داشت. وسعت شهر اصفهان نسبت به ۲۰ سال گذشته، حدود دو برابر شده است و بیش از ۲۰۰ مأموریت رسمی و حدود ۱۰۰ مأموریت غیررسمی بر عهده مدیریت شهری است، به‌طوری که شهروندان از بدو تولد تا پایان عمر با موضوعات مربوط به مدیریت شهری ارتباط دارند.

قربانی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به‌رغم افزایش چشمگیر جمعیت، بهبود وضعیت در حوزه‌های مربوط به خدمات شهری همچون جمع‌آوری پسماند، فعالیت‌های عمرانی، زیباسازی شهر و سایر اقداماتی که انجام شده است، بر کسی پوشیده نیست اما ممکن است مطلوب نباشد وبرای تحقق آن باید بیشتر تلاش شود، در حالی که اصفهان، در رده‌های بالای کشوری قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه