English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری در پرداخت طلب پیمانکاران اقدام عاجل کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در پرداخت طلب پیمانکاران اقدام عاجل کند، گفت: بعضی از پیمانکاران اظهار می‌کنند چندین ماه است که از شهرداری طلب دارند.

شهرداری در پرداخت طلب پیمانکاران اقدام عاجل کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا فلاح اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بحث امیدبخشی را به مسئولان تذکر دادند، به این ترتیب که سعی کنند به مردم امید بدهند و آینده روشن را برای مردم ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان و دیگر شهرها کارهای خوبی از جمله اقدمات عمرانی در حال انجام است که خیلی از آن را مردم نمی‌بینند، افزود: در زیر زمین این شهر، روزانه صدها نفر در حال کار کردن هستند که نه تنها مردم عادی نمی‌بینند که گاهی مدیران شهر نیز آن را مشاهده نمی‌کنند. اگر بازدیدی باشد مشاهده می‌شود که عده‌ای در حال تلاش برای ایجاد سیستم حمل و نقل پاک و روان هستند، بنابراین اکثر پروژه‌ها به خصوص پروژه‌هایی که در دید نیست باید پیوست خبری و رسانه‌ای داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در پرداخت طلب پیمانکاران اقدام عاجل کند، گفت: بعضی از پیمانکاران اظهار می‌کنند چندین ماه است که از شهرداری طلب دارند. متاسفانه اگر اعتراضی نیز ایجاد شود رسانه‌های دشمن و منافقین آن را آنچنان در شبکه‌های مجازی نشان می‌دهند تا نا امیدی را ترسیم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه