English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

میهمانان نوروزی اصفهان موازین اسلامی را رعایت کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رعایت موازین اسلامی در شهر شهیدان مورد تاکید است، بنابراین از میهمانان عزیز اصفهان می‌خواهیم که موازین اسلامی را رعایت کنند. زیرا اصفهان شهر شهیدان، شهر فرهنگ و تمدن و عالمان دینی است.

میهمانان نوروزی اصفهان موازین اسلامی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا فلاح اظهار کرد: امیدواریم فضا و بستری که مدیریت شهری برای پذیرایی از گردشگران ایجاد کرده خاطرات خوبی برای میهمانان نوروزی به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اسلام بر آداب میزبانی تأکید فراوان شده است، افزود: به عنوان مثال میزبان باید اخلاص داشته باشد و در پذیرایی تعجیل کند. پذیرایی با بهترین داشته‌ها نیز مورد توجه است که خوشبخانه فضای شهر اصفهان بر همین مبنا است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پرهیز از به سختی انداختن میزبان نیز نکته‌ای است که در اسلام به آن تأکید شده است. از مسافران نوروزی می‌خواهیم که در حفظ نظافت شهر بکوشند و احترام میزبان را رعایت کرده و نهایت خوش‌برخوردی را با خدمت‌گزاران شهر داشته باشند، ضمن اینکه فرهنگ ترافیک را نیز رعایت کنند.

وی ادامه داد: رعایت موازین اسلامی در شهر شهیدان مورد تاکید است، بنابراین از میهمانان عزیز اصفهان می‌خواهیم که موازین اسلامی را رعایت کنند. زیرا اصفهان شهر شهیدان، شهر فرهنگ و تمدن و عالمان دینی است.

فلاح خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری در دوره پنجم شورا بدون ضابطه و قانون جذب شهرداری شدند اما در حال حاضر اخراج یا تعدیل شده‌اند. نیرویی که حتی بدون ضابطه به شهرداری وارد شده در شب عید کار خود را از دست داده و این موضوع باعث می‌شود اعتمادش به نظام از دست می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شیوه و منش ما که مدعی انقلابی‌گری هستیم، همان شیوه رهبر معظم انقلاب است، یعنی جذب حداکثری و دفع حداقلی که در دین نیز آمده است، بنابراین چتر عطوفت و مهربانی خود را باید بر همه کسانی که با نظام عناد ندارند بگستریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه