English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

همبستگی رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران/ حضور مردم همیشه سبب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یوم‌الله ۲۲ بهمن را مانند عید فطر و عید قربان برای انقلاب دانست و گفت: شاهد برگزاری باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر ایران از جمله اصفهان بودیم، شهری که همواره الگویی برای دیگر شهرها و استان‌های کشور به شمار می‌آید.

همبستگی رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران/ حضور مردم همیشه سبب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مردم ایران همواره و در همه دوران قبل از انقلاب، پس از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده‌اند و این همبستگی با محوریت رهبر معظم انقلاب، رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران بوده است.

وی با اشاره به اغتشاشاتی که در ماه‌های گذشته توسط دشمنان داخلی و خارجی انجام شد، افزود: پس از این وقایع اخیر مردم بیشتر مصمم شدند که به میدان بیایند و حضور مردم همیشه سبب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به فرموده رهبر معظم انقلاب یوم‌الله ۲۲ بهمن را همچون عید فطر و عید قربان برای انقلاب دانست و گفت: در عمل نیز همین‌گونه است و شاهد برگزاری باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر ایران از جمله اصفهان بودیم، شهری که همواره الگویی برای دیگر شهرها و استان‌های کشور به شمار می‌آید.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه مردم در صحنه، آذینی برای همه خیابان‌ها و معابر شهر است، در کنار آن معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان نیز برنامه‌های باشکوهی در طول دهه فجر برای محله‌ها و مناطق گوناگون در نظر گرفته بود که اوج این برنامه‌ها در روز ۲۲ بهمن خود را نشان داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه