English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

تخصیص اعتبارات قابل توجه برای توسعه خط دو متروی اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیرو مباحث توسعه خطوط متروی اصفهان، اعتبارات قابل توجهی برای توسعه خط دو تخصیص داده شده است که امیدواریم با انعقاد قرارداد حدود ۲۰ هزار میلیارد تومانی با یک شرکت بزرگ حمل‌ونقلی، این خط به نتایج قابل قبول برسد .

تخصیص اعتبارات قابل توجه برای توسعه خط دو متروی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا فلاح اظهار کرد: پیرو مباحث توسعه خطوط متروی اصفهان، اعتبارات قابل توجهی برای توسعه خط دو تخصیص داده شده است که امیدواریم با انعقاد قرارداد حدود ۲۰ هزار میلیارد تومانی با یک شرکت بزرگ حمل‌ونقلی، این خط به نتایج قابل قبول برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ البته مصوبات آن دریافت شده است و در حال آماده‌سازی جهت عملیاتی شدن است که در صورت تحقق، آورده بسیار خوبی در حوزه توسعه مترو خواهد بود.

وی می‌افزود: در حوزه اتوبوسرانی ۱۷۳ دستگاه اتوبوس جهت اضافه شدن به ناوگان حمل‌ونقل عمومی خریداری شده است که تاکنون از این تعداد ۱۲ دستگاه تحویل شهرداری شده و مصوب شده است ۱۰۰ دستگاه خودروی ون نیز خریداری شود و در مکان‌هایی که امکان تردد اتوبوس وجود ندارد یا در شهرک‌های کوچک با جمعیت کمتر سرویس‌دهی کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان می‌کند: تعداد محدودی اتوبوس‌های کوچک نیز خریداری شده است که در حال حاضر در سطح شهر نسبت به جابه‌جایی شهروندان اقدام می‌کند، اما تاکنون برای کنترل ترافیک مؤثر نبوده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کنترل ترافیک شهر می‌گوید: از کارهای اصلی که می‌توان برای کنترل ترافیک انجام داد، بازگشایی خیابان‌های مصوب در طرح تفصیلی است که تاکنون اقدامی در این راستا انجام نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه