English

عضو شورای شهر اصفهان:

فرار مالیاتی کسبه سبب نارضایتی مردم شده است/ اتاق اصناف رسیدگی کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از نارضایتی‌هایی که گریبان‌گیر همه شده است، فرار مالیاتی برخی کسبه و پزشکان و به دردسر انداختن مردم است، لذا اتاق اصناف باید به این موضوع رسیدگی کند.

فرار مالیاتی کسبه سبب نارضایتی مردم شده است/ اتاق اصناف رسیدگی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا فلاح در نطق میان دستور شصت‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: همه این جلسات و گفت‌وگوها در جهت خدمت به مردم و رضایتمندی آن‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد مناسب با مردم و اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند رضایت مردم را حاصل کند، افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهر اکثر مدیران در راستای رضایت مردم تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد و اگر تعداد کمی نیز برخورد مناسبی ندارند، ان‌شاالله خود را اصلاح می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قوانین الهی انعطاف دارد، گفت: مدیران باید قوانین را بومی‌سازی کنند، این در حالی است که مسئولان به دنبال پیاده‌کردن اصل قانون در استان‌ها هستند که در این صورت انعطاف لازم وجود ندارد و سبب ایجاد نارضایتی در ادارات می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از نارضایتی‌هایی که گریبان‌گیر همه شده، فرار مالیاتی برخی کسبه و پزشکان و به دردسر انداختن مردم است، اما این سوال مطرح می‌شود که اگر دستگاه کارت‌خوان در مطب‌ها وجود دارد، چرا مردم را به کارت به کارت کردن یا آوردن پول نقد وادار می‌کنند؟؛ این مسائل سبب نارضایتی می‌شود.

فلاح گفت: اتاق اصناف باید به این موضوع رسیدگی کند و به عنوان نماینده مردم در شورای شهر از مسئولان انتظار دارم به این موضوع رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه