English

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان :

لزوم پرداخت به مسائل حوزه حمل و نقل و شهرسازی الکترونیک

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم پرداخت به مسائل حوزه حمل و نقل و شهرسازی الکترونیک تاکید کرد.

لزوم پرداخت به مسائل حوزه حمل و نقل و شهرسازی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی در نطق میان دستور هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با گرامیداشت هفته معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: به جامعه معلمان، فرهنگیان، اساتید و همکاران فرهنگی و همچنین دوستان و همکاران خود در معاونت فرهنگی تبریک عرض می‌کنم.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر گفت: اصفهان جامعه کارگری بزرگی را در خود جا داده و جا دارد به آحاد کارگرانی که در صنایع اصفهان مشغول به کار هستند تبریک بگوییم. این روز را به همکاران خود در حوزه فضای سبز و خدمات شهری و... که به آن‌ها نیز عنوان کارگر اطلاق می‌شود تبریک می‌گوییم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته شوراها بیان کرد: از هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان بابت برگزاری برنامه‌های روز شورا تشکر می‌کنم. ضمن اینکه باید از آیت الله مظاهری نیز تشکر کنیم، زیرا دو سال یا بیشتر نتوانسیم خدمت ایشان برسیم که فرصتی دادند و بیاناتی درخور عنوان کردند که برای ما نقشه راه است. همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تشکر می‌کنیم، گفت‌وگویی خوبی در جلسه با آیت الله طباطبایی نژاد شکل گرفت و امیدواریم از این بیانات برای حل مسائل و مشکلات شهری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: جا داشت هیات رئیسه شورای اسلامی شهر برنامه ویژه‌ای را برای روز معلم برگزار یا در یکی از مناسبت‌های معلم یا روز کارگر حضور پیدا می‌کردند.

نادرالاصلی گفت: باید از فرماندار اصفهان که خواستند به صورت بداهه در جلسه شورای اسلامی شهر شرکت کنند تشکر کنیم، ما نیز به عنوان نمایندگان مردم باید از جامعه کارگری و معلمان تقدیر می‌کردیم، زیرا بسیاری از فرهنگیان بازنشسته و قدیمی در اصفهان داریم که به واقع به آن‌ها توجه نشده است.

وی با اشاره به همایش روز شوراها در تهران گفت: همایش اعضای شوراهای شهر در تهران رویدادی کم نظیر بود اما کمترین بهره از آن برده شد. رئیس جمهور به رغم مشغله کاری در این همایش حضور یافت و مطالب کارشناسی شده و مطالعه شده‌ای مطرح کرد. از نماینده خود در شورای عالی استان‌ها مصراً می‌خواهیم که حرف ما را به مدیریت همایش برسانند، ما به حضور کسانی که به همایش آمدند و نتوانستند شأن جمع را حفظ کنند اعتراض داریم، البته در حاشیه همایش جلسات خوبی برگزار شد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به همایش شهر و روستا در شهرستان اصفهان گفت: از همه همکاران خود یک به یک دعوت کردیم که تعدادی از همکاران شرکت کردند. هدف ما از این جلسه این بود که ارتباطاتمان را قوی‌تر کنیم و اینگونه تلقی نشود که شورای شهر اصفهان با دیگران متمایز است و در این فضاها همراه نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: دو سال از عمر کاری شورای ششم می‌گذرد و ما هنوز در پیچ و خم این هستیم که چه کارهای موفق و موثری انجام داده‌ایم. در این خصوص یکی دو جلسه برگزار شد اما مصر هستم که چرا حرف خود را باید بیرون بزنیم.

نادرالاصلی اظهار کرد: به حوزه شهرسازی و الکترونیکی سازی و حل مشکلات مردم که رو به تزاید است و پاسخی به مردم درخواست‌های مختلف آن نداریم باید توجه شود. همچنین اگر به مسائل حوزه حمل و نقل دقت نکنیم دچار مشکلات بیشتر می‌شویم. از الان باید به اول مهر فکر کنیم، زیرا سرفاصله اتوبوس‌ها زیاد است و مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: دو ماه از سال می‌گذرد اما طرح‌ها و برنامه‌های محلات کم برخوردار انجام نشده و بودجه‌ها باز نشده است که در این خصوص نیز باید اقدام شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حوزه آب پیشنهادی را مدیریت استان داده و تاکیدی نیز فرماندار در جلسه تلفیق کردند، همچنین جمع بندی دیروز کمیسیون آب یک فرصت ویژه است که باید برای یک اتفاق جدید با مدیریت استان همراهی کنیم. در این راستا انتظار جدی از شهردار و معاون اقتصادی شهردار و اعضای شورا دارم.

وی با اشاره به جلسه با اعضای ادوار شورا گفت: گردهمایی خوبی برگزار شد اما من معترض هستم. درست است که ما میزبان بودیم اما یک سری حرف‌هایی زده شد که رئیس شورا به آن‌ها پاسخی نداد. برخی حرف‌ها اگر بی جواب بماند حرف در آن ایجاد می‌شود. مسئله ما آیا نام گذاری خیابان و ... است؟ این مسائل حجت‌ را بیشتر بر ما تمام می‌کند.

نادرالاصلی تصریح کرد: در این جلسه، سه مسئله را مطرح کردند اما این همه کاری که انجام شده مطرح نشد. ای کاش جلسه ادوار جلسه‌ای کارشناسی و کمک به پیشبرد مسائل شهر بود که متاسفانه در این جلسه رعایت نشد.

عضو شورای شهر اصفهان در پایان از تاخیر در آغاز جلسات رسمی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز انتقاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه