English

در مراسمی با حضور وزیر علوم در شیراز؛

رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری معرفی و تجلیل شدند

در آخرین روز اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به ۱۴ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری کشور به عنوان رؤسای برتر «نشان سرو» اهدا شد.

رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری معرفی و تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در آخرین روز اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در محل ISC در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه، طی آئینی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی و با دریافت «نشان سرو» تجلیل شدند.

این ارزیابی بر اساس شاخص‌های تعریف شده در دولت سیزدهم و برای عملکرد یک سال گذشته بوده است.

در این آئین به ۱۴ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری کشور به عنوان رؤسای برتر نشان سرو اهدا شد.

بر اساس این گزارش؛ از بین رؤسای دانشگاه‌های کشور،۱۰ رئیس دانشگاه به عنوان رؤسای برتر؛ از بین رؤسای پژوهشگاه‌ها ۲ رئیس پژوهشگاه و از بین رؤسای پارک‌های علم و فناوری نیز ۲ رئیس پارک، به عنوان مدیرانی که بهترین عملکرد را در یک سال گذشته داشتند، انتخاب و نشان سرو را از دست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کردند.

 مسعود میرزایی رئیس پارک علم و خراسان رضوی، محمد نبی شهیکی رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، مرتضی توکلی رئیس پژوهشگاه ملی ‌اقیانوس شناسی و علوم جوی ایران، حمید امیدوار رییس پژوهشگاه مواد و انرژی، مجتبی ذوالفقاری رییس دانشگاه اراک، احمدعلیجانپور رییس دانشگاه ارومیه، حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان، سید علی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی، عباسعلی رضاپور رییس دانشگاه صنعتی بیرجند، صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تگبریز، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، مریم بردبار رییس دانشگاه حضرت معصومه، منصور انبیاء رییس دانشگاه علم و صنعت ایران و عباس کلانتری خلیل‌آباد رییس دانشگاه یزد در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین رؤسای برتر علاوه بر نشان سرو، لوح سپاس و تندیس؛ یک پایه تشویقی نیز توسط وزیر علوم اهدا شد.

در مراسم اختتامییه همچنین از پوستر نمایشگاه «جاذبه تحصیل در ایران» رونمایی شد. همچنین از بین رؤسای مؤسسات پژوهشی، رئیس مؤسسه ملی اقیانوس‌ شناسی و علوم جوی، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و از بین پارک‌های علم و فناوری نیز رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به عنوان رؤسای برتر معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی