English

نصب تابلوهای آموزش و اطلاع‌رسانی مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از نصب تابلوهای آموزش و اطلاع‌رسانی به‌منظور آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات استان قم خبر داد.

نصب تابلوهای آموزش و اطلاع‌رسانی مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به این خبر اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم نسبت به آموزش گروه‌های هدف برنامه‌ریزی کرده و از برنامه‌ها و ابزار متفاوت و مناسب با مخاطبان بهره‌برداری می‌کند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات از سال‌های گذشته انجام می‌شود و آموزش‌هایی به مدیران، کارکنان و متصدی خدمات ارائه‌شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند و نحوه همکاری ادارات در تفکیک پسماند از مبدأ و برقراری ارتباط با پیمانکار جمع‌آوری پسماند از جمله سرفصل‌های آموزشی ارائه‌شده توسط آموزشگران سازمان بوده است .

وی با بیان اینکه بروشورهای آموزشی و پوسترهای مفهومی در این تابلوها قرار گرفته که به‌صورت ماهیانه تغییر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای مناسب با فضا و موقعیت هر مجموعه، فهم موارد آموزشی را آسان‌تر خواهد کرد؛ ازاین‌رو نسبت به تهیه و نصب تابلوی آموزش و اطلاع‌رسانی موضوعات مدیریت پسماند در ادارات استان اقدام شده است.

میرابراهیمی با اشاره به مراجعه شهروندان به ادارات و ارگان‌های دولتی گفت: با نصب این تابلوها و در زمان انتظار برای انجام امور اداری، شهروندان می‌توانند از مطالب و محتواهای تهیه‌شده بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه