English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

تمدید طرح بیمه آتش سوزی یک ساله در ازای ارائه پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح بیمه آتش‌سوزی یک ساله منازل در ازای دریافت پسماند خشک که از 28 اسفندماه 1401 در قالب طرح عیدانه اجرا شد به دلیل استقبال چشمگیر شهروندان تمدید شده است.

تمدید طرح بیمه آتش سوزی یک ساله در ازای ارائه پسماند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: طرح بیمه در قبال دریافت انواع پسماندها از 28 اسفندماه سال 1401 از سوی سازمان پسماند اجرا و تا 15 فروردین 1402 که زمان پایان طرح بود با استقبال بسیار خوب شهروندان روبرو شد.

او با اعلام اینکه در این بازه زمانی حدود 380 نفر از شهروندان در این طرح ثبت نام کرده و بالغ بر 250 بیمه‌نامه برای آنها صادر شده، افزود: در این طرح انواع مختلف بیمه همچون حوادث، گردشگری، آتش‌سوزی یک ساله، سرقت و بیمه آتش‌سوزی یک ماهه ارائه شده که در این میان بیمه آتش سوزی یک ساله منزل بیش از دیگر موارد مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و بیش از 50 درصد از مطالبات را به خود اختصاص داد.

او با بیان اینکه بیمه آتش سوزی یک ساله منزل به دلیل استقبال شهروندان تمدید شده و همچنان ارائه می‌شود، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در ازای ارایه 25 کیلو از انواع پسماند همچون اقلام بازیافتی، پوست میوه خشک شده، تفاله چای و قهوه خشک شده به ایستگاه های بازیافت در نقاط مختلف شهر از این بیمه بهره مند شوند.

 

اجرای طرح بیمه مشاغل در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همچنین از اجرای طرح بیمه مشاغل در آینده نزدیک از سوی این سازمان خبر داد و گفت: برخی از مشاغل مانند میوه فروشی‌ها، لبنیات فروشی‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها نسبت به سایر مشاغل پسماند بیشتری تولید می‌کنند که برای جمع آوری این پسماند نسبت به اجرای طرح بیمه مشاغل اقدام کرده ایم.

او ادامه داد: در این طرح که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود در ازای دریافت پسماند، انواع مختلفی از بیمه به صاحبان این مشاغل ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه