English

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری دومین "جشن ب مثل بازیافت" در منطقه ۲ شهری اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری دومین مرحله از مجموعه جشن های «ب» مثل بازیافت با هدف آموزش، فرهنگسازی و جلب مشارکت شهروندی و با تمرکز بر آموزش تخصصی کودکان و نوجوانان خبر داد.

برگزاری دومین "جشن ب مثل بازیافت" در منطقه 2 شهری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد بدیعی با اعلام این خبر توضیح داد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از اولین مرحله جشن «ب» مثل بازیافت در منطقه 8 شهری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به مناسبت روز دانش آموز، اقدام به برگزار این جشن در منطقه 2 شهری کرده است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با همکاری شهرداری منطقه 2اصفهان برگزار می شود، افزود: دومین جشن «ب» مثل بازیافت در محل پارک قلمستان واقع در خیابان امام خمینی (ره) برگزار می شود و طی آن ضمن برپایی ایستگاه فرهنگی، آموزش های مدیریت پسماند و بازی و نقاشی برای کودکان، ژتون دریافت هدیه از ایستگاه بازیافت نیز میان آن ها توزیع خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگسازی در برنامه های سازمان اضافه کرد: جلب مشارکت عمومی از طریق آگاهسازی، تغییر نگرش و اصلاح رفتار شهروندان بخش دائمی و مورد تاکید فعالیت های سازمان بوده و به طور مستمر از مرحله تولید محصولات آموزشی تا توزیع میان جامعه هدف و دریافت بازخوردها به همراه ارائه آموزش های میدانی ادامه دارد.

بدیعی همچنین با توصیه به شهروندان در خصوص همکاری با عوامل مجاز سازمان، تأکید کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برای دریافت و جمع آوری گروه های مختلف پسماند شامل پسماندهای تر، خشک، جزء ویژه پسماندهای خانگی و پسماندهای حجیم برنامه مشخصی دارد که در نهایت به حفظ محیط زیست و توسعه پایدار شهری کمک می کند و از این رو لازم است شهروندان با مشارکت صحیح و اصولی، به تسهیل این مسیر کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه