English

رشد تولید پسماند در شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت : میزان تولید پسماند در سال 1401 نسبت به سال 1400 ،2.5 درصد افزایش داشته است.

رشد تولید پسماند در شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به رشد تولید پسماند شهر قم در سال 1401 ، اظهار کرد: میانگین تولید پسماند خانگی جمع آوری شده و انتقال یافته به مرکز پردازش پسماند البرز قم در سال 1401 ، 620 تن گزارش شده است.

وی با بیان اینکه میانگین تولید پسماند شهر قم در سال 1400، بالغ بر 604روزانه  تن بوده، افزود: با توجه به گزارش‌های آماری، سال 1401 با رشد 2.5 درصدی تولید پسماند روبه رو بوده‌ایم.  

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: این میزان از پسماند با 225 سرویس به مرکز پردازش پسماند البرز انتقال و عملیات پردازش بر روی آن صورت گرفته است.  

میرابراهیمی با بیان اینکه یکی از دلایل رشد تولید پسماند به واسطه شرایط ویژه شیوع بیماری‌هاست، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از این میزان تولید پسماند با توجه به حجم ورود مسافران و زائران به شهر مقدس قم صورت پذیرفته که در این زمینه با تلاش عوامل اجرایی شهرداری جمع‌آوری و انتقال پسماند به‌صورت مرتب و متسمر انجام گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه