English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین :

ورزشکاران مدال آور رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی توسط مدیریت شهری تجلیل می شوند

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت:شورا و مدیریت شهری قزوین وظیفه دارد از ورزش و ورزشکاران حمایت کرده تا جوانان و فرزندان این شهر تشویق شده و بر انجام این موضوع حتی در حد ورزش قهرمانی اهتمام کنند.

ورزشکاران مدال آور رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی توسط مدیریت شهری تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،حسین صلح جو رییس شورای شهر قزوین در جلسه کمیسیون فرهنگی با بیان این مطلب اظهار کرد: ورزش یکی از اصلی ترین وکم هزینه ترین روشهای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی و فردی است. این پدیده نه تنها می تواند سلامت جسمی و روحی شهروندان را تامین کند بلکه عاملی برای جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی مانند اعتیاد به مواد مخدر وسیگار است. 

 وی افزود: در این راستا شورای  شهر وظیفه دارد از ورزش و ورزشکاران حمایت کرده تا جوانان و فرزندان این شهر تشویق شده و برانجام این موضوع حتی در حد ورزش قهرمانی اهتمام کنند. 

 صلح جو با بیان اینکه حمایت از ورزش و ورزشکاران به صورت مستمر توسط شورا و مدیریت شهری قزوین صورت می گیرد خاطر نشان کرد: در مراسمی که توسط شهرداری قزوین برگزار خواهد شد از بیش از۱۰۰ نفر ورزشکار قهرمان مدال آور در رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی سال‌های ۱۳۹۸تا ۱۴۰۱ تجلیل خواهد شد. 

 این عضو شورای شهر قزوین تاکید کرد: ورزشکاران قهرمان و مدال آور جزو سرمایه های این شهر و استان هستند و باید همواره مورد حمایت مسئولین استانی وشهری قرار گیرند . 

 وی همچنین با اشاره به افتخارآفرینی تیم فوتبال شمس آذر تاکید کرد: برپایی جشن قهرمانی و حمایت از این تیم در دستور کار شورا و مدیریت شهری قزوین قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه