English

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبر داد؛

برگزاری سومین آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین

سومین آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین و در راستای ارج نهادن به تلاش و همت جوانان ورزشکار قزوین توسط شورا و شهرداری قزوین برگزار می شود.

برگزاری سومین آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ورزش سالم‌ترین فعالیت شهروندی در جوامع شهری است و شورا و شهرداری قزوین در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی حمایت از ورزش شهروندی را وظیفه خود می‌داند. 

 وی با اشاره به برگزاری سومین آیین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان گفت:بیش از ۱۴۰ نفر از قهرمانان ورزشی در همه رشته های ورزشی که از سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۱در رقابت‌های بین المللی، آسیایی، ملی و المپیک مدال کسب نموده اند، توسط شورا وشهرداری قزوین مورد تجلیل قرار می گیرند. 

 اللهیاری تاکید کرد:حمایت همه جانبه از ورزشکاران از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین است و در این راه حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران در دستور کار قرار دارد، چراکه ورزشکاران به عنوان سرمایه های ملی هستند و در میادین بین‌المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند. 

 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به درنظرگرفتن اعتبار یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومانی شورا ومدیریت شهری قزوین برای این مراسم خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ورزشکاران افتخار آفرین برای مجموعه شورا وشهرداری قزوین، تمهیدات خوبی برای برگزاری مراسم تجلیل و همچنین تقدیم  هدایای شایسته ای به آنان درنظر گرفته شده است .

 وی در ادامه جلسه در سخنانی خواستار ارایه ریز برنامه های سازمان فرهنگی و ورزشی در بخش برنامه ای سازمان شد و گفت: یکی از مطالبات شورای ششم از مدیریت شهری قزوین تخصیص صد در صدی بودجه برنامه ای سازمان فرهنگی ورزشی می باشد چرا که اجرای این برنامه در مناسبتهای مختلف  باعث ایجاد روحیه نشاط وشادابی در میان شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه