English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین:

طرح ساماندهی شهید انصاری شرقی اجرایی شود

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت:باید از تمامی ظرفیتها در راستای گشایش معبر شهید انصاری شرقی استفاده کنیم تا مشکل ترافیکی در این محدوده برطرف شود.

طرح ساماندهی شهید انصاری شرقی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ،طی سخنانی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرقزوین گره های ترافیکی در شهر است اظهار کرد: در شورای چهارم مصوباتی را شهردار وقت مبنی بر گشایش معبر شهید انصاری شرقی داشت که در راستای عملیاتی نمودن این طرح بیش از ۸۷ درصد منازل مسکونی مردم در محدوده طرح تملک شد ولی  متاسفانه به دلایل مختلفی این طرح راکد مانده است . 

 وی افزود: بیش از میلیاردها تومان از پول بیت المال و سرمایه های این شهر در طرح شهید انصاری شرقی راکد مانده است و باید مسئولین استانی و نمایندگان مجلس با رایزنی در سطح وزارتخانه مشکلات موجود بر سر راه این پروژه را برطرف نمایند. 

 صلح جو همچنین به اقدامات خوب و مثبت شورا و شهرداری قزوین اشاره نمود و گفت: در شورای ششم شاهد اتفاقات خوبی از قبیل تسویه بدهی های کلان بانک شهر بودم و همچنین پروژه اتصال پل امام رضا (ع) که مسکوت مانده بود آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه