English

رییس شورای شهر قزوین:

ارائه خدمات شهری به مناطق کم برخوردار قزوین ملموس نیست

رییس شورای شهر قزوین گفت:توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در مناطق مختلف به ویژه مناطق کم برخوردار و نواحی شهری به خوبی صورت نمی‌گیرد و بایستی مدیریت شهری اقدامات ویژه ای در این مناطق داشته باشد.

ارائه خدمات شهری به مناطق کم برخوردار قزوین ملموس نیست

به ‌گزارش خبرگزاری موج قزوین،علی فرمانی رییس شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: شعار شورای ششم توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح شهر قزوین بود اما متاسفانه به شخصه اقدام ملموسی را از سوی مدیریت شهری در این گونه مناطق مشاهده نمی کنم.

وی افزود: امکانات رفاهی و خدماتی باید در مناطق کم برخوردار و محروم و نواحی منفصل شهری روند روبه جلو و فزاینده ای داشته باشد.

فرمانی همچنین خواستار توجه به نور پردازی و ارائه خدمات شهری در مناطق جنوبی و کم برخوردار شهر قزوین شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لوایح سازمان اتوبوسرانی اختصاص داشت بر لزوم توجه به اصلاح خطوط اتوبوسرانی و توجه ویژه به مناطق جنوبی شهر تاکید نمود و گفت: میزان استقبال شهروندان در مناطق جنوبی و کم برخوردار شهر قزوین از خدمات اتوبوسرانی زیاد است و لذا باید این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانی در طرح دیدگاه خود پیرامون احداث تقاطع های غیر همسطح در سطح شهر گفت: بایستی قبل از اجرای این پروژه ها تمام جوانب کار ارزیابی شود و نظرات دستگاههای مرتبط از جمله میراث فرهنگی با کار اخذ گردد تا در روند اجرای پروژه شاهد ایرادات و اختلال در کار نباشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر ضرورت تعامل مدیریت شهری قزوین با دستگاه‌های خدمات رسان تاکید کرد و گفت: به منظور پیشرفت امور و توسعه شهری ضرورت دارد تا تعاملات بیشتری میان دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اداره برق و مدیریت شهری صورت گیرد و لذا پیشنهاد می شود نشست مشترکی با رئیس شرکت برق استان داشته باشیم.

وی در ابتدای سخنانش در این جلسه به سالروز واقعه شکست آمریکایی ها در طبس اشاره نمود و گفت: پنجم اردیبهشت، سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس است. در این حمله نظامی، شیطان بزرگ با مفتضحانه ترین وضع شکست خورد. شکست شیطان بزرگ در این عملیات، حمله فیلداران ابرهه را به خانه کعبه در ذهن ها زنده می کند همچون که دانه های ریز شن، دسیسه بزرگ آمریکا را فرو شکست.

وی تاکید کرد: این واقعه نشان داد که هر کجا تکیه بر خدا نمودیم خداوند نیروهای خودش را به یاری ما می رساند و یاریگر ما خواهد بود تا دشمنان را شکست دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه