English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین:

اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی از بستری طلایی برای تربیت فرماندهان تاثیر گذار محروم می ماند

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت:اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی از بستری طلایی برای تربیت فرماندهانی تاثیر گذار همچوو سلیمانی ها ، باکری ها و همت ها محروم مانده و مسیر تربیت جوان مومن انقلابی ابتر می ماند.

اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی از بستری طلایی برای تربیت فرماندهان تاثیر گذار محروم می ماند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب است و از ابتدای تولدش تاکنون همچون ولدی صالح برای انقلاب جانفشانی کرده است.

وی افزود: شاید اغراق نباشد که بگوییم سپاه همچون موجودی زنده، حیاتش به حیات انقلاب متصل است و حیات انقلاب اسلامی به حیات سپاه و در طول تاریخ چهل و چند ساله انقلاب خیلی از غربگرایان داخلی و خارجی تلاش کردند انقلاب عزیزمان را از نعمت سپاه محروم کنند.

به گفته صلح جو، شاید اگر سپاه نبود پیروزی های بزرگ در دفاع مقدس که حاصل تفکرات ناب نوابغی چون حسن باقری بود، به دست نمی‌ آمد.

وی تاکید کرد: اگر سپاه نبود موتور پر قدرت سازندگی بعد از جنگ که قرارگاههای مختلفی از این مجموعه همچون قرارگاه خاتم (ص)  بر دوش کشیدند کم رمق و کم جان می ماند، همچنین اگر سپاه نبود امن ترین خط‌وط هوایی دنیا ایرانی نبودند.

وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود دیگر ایرانمان بهشت امنی در میان منطقه ای همچون جهنم که شاهد پر شمارترین عملیات های تروریستی دنیاست، نبود تصریح کرد: همچنین  اگر سپاه نبود امثال تهرانی، و مقدم ها مجالی نمی یافتند تا ایران را به قدرت بزرگ موشکی و پهبادی و پدافندی دنیا تبدیل کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین اشاره به اهمیت حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امنیت مرزها خاطر نشان کرد : اگر سپاه نبود باید با داعش در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم و چه بسا هنوز هر روز شاهد شرارت هایش بودیم و در نهایت همه این جملات در یک جمله کلیدی امام خمینی عزیز (ره) خلاصه می شود: که اگر سپاه نبود کشور نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی