English

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در مدیریت شهری

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با هدف بحث و بررسی پیرامون برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان توسط مدیریت شهری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بررسی برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین،به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور حداکثری اعضا، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی ،منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی،حجت الاسلام رهبر و حجت الاسلام مطهری از موسسه آیینه ظهور و رضایی مسؤل خانواده و فرهنگ سپاه صاحب الامر عج قزوین و با هدف بحث و بررسی پیرامون برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری اعتکاف دانش آموزی، شب وداع با ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رهبر از موسسه آیینه ظهور پیرامون برنامه اعتکاف دانش آموزی به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: سیزدهمین برنامه اعتکاف دانش آموزی در دو بخش دختران و پسران به تعداد هزار نفر در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اعتکاف امسال مربی وبرنامه محور است افزود: برگزاری برنامه های متنوع از جمله حلقه های معرفت، هیأت های دانش آموزی، حضور معتکفین در برنامه های قرآنی و تواشیح و مسابقه گام تو از جمله برنامه هایی است که در مدت اعتکاف دانش آموزان پیش بینی شده است .

وی همچنین به سایر برنامه ها و اقدامات موسسه آیینه ظهور از جمله برگزاری اردوهای تبیینی یک روزه و کلاسهای تابستانه پرداخت و خواستار مساعدت شهرداری قزوین در اجرای این برنامه ها شد.

در ادامه جلسه برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به بیان اقدامات این سازمان در نوروز امسال اشاره و تاکید کرد: تمرکز برنامه ها در نواحی منفصل و نواحی کمتر برخوردار ،استفاده از هنرمندان بومی و اجرای خیابانی برنامه ها از جمله مهمترین رویکردهای برنامه های نوروزی این سازمان بوده است.

وی در ادامه به برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های این حوزه در قالب برنامه‌های صحنه ای و استیجی، نقد و برررسی فیلم، معرفی شخصیت‌های هنر انقلاب اسلامی،نمایش تابلوهای نقاشی مورد علاقه شهید آوینی،نمایش پنج مستند درباره شهید آوینی  و پخش هشت مستند روایت فتح از جمله برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی می باشد.

برجی همچنین به برنامه های فرهنگی روز قدس اشاره نمود و گفت: استفاده از تن پوشهای عروسکی استکباری،بالا بردن بالون با محور مقاومت،چاپ پرچم های دستی و بادکنک،پرچم بزرگ افقی با طول ۲۰ متر ،برنامه استیجی در سبزه میدان برای آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی،و برنامه های متنوع فرهنگی دیگر در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس پیش بینی شده است.

در ادامه این جلسه منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز ، به بیان اقدامات این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس اشاره نمود و گفت:تهیه پرچم های فلسطین،نصب عکس شهدای قدس در مسیر راهپیمایی مناسب سازی و فضاسازی مسیر راهپیمایی از جمله این برنامه هاست.

همچنین گفتنی است؛اعضای کمیسیون ضمن بیان نقطه نظرات خود پیرامون هر کدام از مباحث فرهنگی از جمله اعتکاف دانش آموزی ،برنامه‌های روزجهانی قدس و وداع ماه مبارک رمضان در خصوص میزان مساعدت شورا و مدیریت شهری در اجرای برنامه اعتکاف و اجرای برنامه روز اولی ها برای ایتام تصمیم گیری شد.

این گزارش خاطر نشان می کند :در این کمیسیون تعدادی از نامه های واصله مورد رسیدگی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه