English

رییس شورای شهر قزوین:

اقدامات عمرانی و فرهنگی جزو اولویتهای بودجه سال آینده شهرداری است

رییس شورای شهر قزوین گفت:اقدامات پروژه های عمرانی و فرهنگی از اولویتهای بودجه شهرداری قزوین در سال آینده خواهد بود.

اقدامات عمرانی و فرهنگی جزو اولویتهای بودجه سال آینده شهرداری است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی فرمانی رییس شورای شهر قزوین،در جلسه ابلاغ بودجه سال آینده شهرداری قزوین که در دفتر صباغی شهردار قزوین برگزار شد ضمن تبریک روز شهردار اظهارکرد: یاد و خاطره شهید مهدی باکری را گرامی می داریم و  با تأسی از سالروز شهادت این شهید گرانقدر  به‌عنوان روز شهردار امیدواریم با الگوگیری از این شهید والامقام شهرداران شهرها تنها در راه خدمت به مردم گام بردارند. 

 وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شیهد باکری گفت: توجه ویژه به بیت المال و حقوق انسان های دیگر، پرکار بودن، منظم بودن،فروتنی و تکلیف محوری،از خصوصیات منحصر به فرد این شهید والامقام و فرمانده لشگر بود. 

 فرمانی در  بخش دیگری از سخنانش  به تلاش اعضای شورا طی چهل روز گذشته در  بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین اشاره نمود و گفت: از تاریح ۱۶ بهمن ماه و از زمان ارایه بودجه به شورای اسلامی شهر قزوین طی چهل روز گذشته در جلسات فشرده صبح و عصر نسبت به بررسی ردیف‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری قزوین اقدام شد. 

 وی ادامه داد: در روند بررسی بودجه اقدامات عمرانی و فرهنگی و توجه به مناطق کم برخوردار و منفصل شهری از جمله اولویتهای مهم شورا بود که در ردیف های بودجه به آنها ویژه پرداخته شده است.

 فرمانی همچنین خاطر نشان کرد :بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین ۲۷۰۰ میلیارد تومان بود که با توجه به اهمیت اقدامات زیر بنایی و روبنایی ،اعضای شورا پروژه هایی از قبیل احداث دوتقاطع غیر همسطح در قزوین، فاز سوم بهسازی محور نسیم شمال ،احداث میدان میوه تره بار مرکزی  و افزایش قابل توجه اعتبار ردیفهای آسفالت معابر شهری و زیباسازی و نورپردازی را در بودجه سال آتی شهر گنجاندند و مبلغ نهایی بودجه سال آتی به ۳هزار میلیارد تومان افزایش یافت .

 وی تصریح کرد: در تصویب بودجه، اجرایی شدن و تحقق آن و تامین منابع و توازن اعتبارات مورد توجه قرار گرفت و امیدواریم با همت و تلاش مجموعه مدیران شهری بتوانیم به اهداف مدنظر و سیاستهای مورد تاکید در بودجه سال آتی شهرداری قزوین دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه