English

رییس شورای شهر قزوین :

پیگیر جدی توافق شهرداری قزوین با لشگر ۱۶ زرهی هستیم

رییس شورای شهر قزوین گفت:در شورا و شهرداری قزوین به صورت جدی پیگیر توافق پیرامون اراضی لشگر ۱۶ زرهی قزوین هستیم تا بتوانیم اثرات مثبت این اقدام را در سطح شهر قزوین شاهد باشیم.

پیگیر جدی توافق شهرداری قزوین با لشگر ۱۶ زرهی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،علی فرمانی رییس شورای شهر قزوین با تاکید بر پیگیری مستمر و جدی شورا و  مدیریت شهری قزوین مبنی بر انجام توافق با لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: در شورای ششم همراهی خوبی از سوی اعضای شورا در توافقات املاک در شهرداری قزوین براساس ضوابط و قانون شکل گرفته است، چرا که یکی از وظایف شهرداری تولید زمین و ایجاد درآمدهای پایدار است . 

 وی افزود: در توافق اراضی لشگر ۱۶ زرهی قزوین بایستی به صورت جدی پیگیری و نشستهای مشترک شکل گیرد تا بتوانیم نسبت به آزاد سازی زمینهای کنار لشگر ۱۶زرهی در بلوار شهید چگینی  اقدام نموده و اصلاحات هندسی این محور را انجام دهیم. 

 به گفته فرمانی، در دل این توافق بخشی از مساحت به عنوان شارع درسهم شهرداری محاسبه می شود که می توانیم به منظور بهبود اوضاع ترافیکی و ایمن سازی این محور اقدامات مناسبی را داشته باشیم. 

 وی همچنین خاطرنشان کرد: به انجام رساندن این توافق ثمرات زیادی برای شهر درپی خواهد داشت و امیدواریم با پیگری های مجدانه مدیریت شهری قزوین بتوانیم اخبار خوشی را به اطلاع شهروندان برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه