English

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین مطرح شد ؛

برنامه های شبکه جوانان رضوی در دهه کرامت

در جلسه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین برنامه های متناسب با دهه کرامت و ولایت با سعادت حضرت معصومه (س) در قزوین توسط شبکه جوانان رضوی استان قزوین تشریح شد.

برنامه های شبکه جوانان رضوی در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی، خرم نیا مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و جمعی از اعضای شبکه جوانان رضوی با هدف بررسی برنامه های دهه کرامت و مصوبات شورای نامگذاری معابر شهر قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه‌، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سخنانی اظهار کرد: برنامه تجلیل از ورزشکاران ملی و فراملی در رشته های مختلف که حدود ۱۴۰ نفر هستند تدارک دیده شده است که در هقته آتی برگزار خواهد شد.

وی همچنین درخصوص برنامه این سازمان در دهه کرامت گفت: برنامه های متنوع و ویژه ای برای روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) توسط مدیریت شهری درنظر گرفته شده است که در این دهه اجرایی خواهند شد.

درادامه ،جباری از شبکه جوانان رضوی نیز در سخنانی به بیان برنامه های این مجموعه اشاره داشت و گفت: برگزاری جشن روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در ورزشگاه شهید بابایی ،برگزاری جشن‌های دخترانه و برگزاری برنامه متنوع دیگر در سطح محلات شهری با هدف هویت بخشی به محلات و هویت بخشی دختران، اجرای پویشهای مختلف از دیگر برنامه های تدارک دیده شده خواهد بود.

همچنین در ادامه اعضای کمیسیون بر لزوم توجه به آیین نامه کمیسیون در خصوص تقدیر از نخبگان ورزشی و علمی و افزایش میزان هدایا براساس مدال ها و افتخارات ورزشکاران و اجرای برنامه های متنوع در سطح محلات در دهه کرامت و استفاده از ظرفیت امامزاده حسین (ع) و اجرای برنامه های دهه کرامت در این آستان مقدس تاکید نمودند. 

در ادامه، اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خواستار بررسی پیشنهاد تغییر نام فرهنگسرای طوبی به نام شهید ملایی در جلسه آتی شورای نامگذاری معابر شهر قزوین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه