English

رییس کل دادگستری استان قزوین:

باید از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در برخورد با پدیده بد حجابی استفاده شود

رییس کل دادگستری استان قزوین بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد با همکاری هوشمندانه مسوولان در برخورد برنامه محور با پدیده بدحجابی تاکید کرد.

باید از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در برخورد با پدیده بد حجابی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان در کارگروه نظارت و پیشگیری از جرایم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب که با حضور نمایندگان دستگاه‌های های عضو در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی برگزار شد اظهار کرد: ما در فضای جنگی قرار داریم، جنگی ترکیبی که مهم ترین عرصه آن جنگ فرهنگی است و دشمن با تمام توان پای کار آن ایستاده است.

وی ادامه داد: همه مسوولان و تشکل های مردم نهاد باید بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای برای حفظ ارزش های اسلامی و اخلاقی وارد عرصه شوند و مسوولان نیز باید جلوتر از همه در این میدان حضوری موثر داشته باشند.

شعبانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در مقابله با پدیده بد حجابی تاکید کرد و افزود: بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای امر به معروف و برخورد با بد حجابی هستند که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: با توجه به بیانات رهبر باید در برخود با پدیده بد حجابی برنامه محور عمل کرد، چرا که دو قطبی سازی جامعه برنامه دشمن است تا در بین مردم درگیری ایجاد کند، به همین منظور باید با اجرای طرح های ابتکاری و خلاقانه با مشارکت مردم، دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و صاحب نظران هوشمندانه گام برداشت.

در ادامه حسین رجبی دادستان قزوین گفت: تعدادی افراد معلوم الحال تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه و توطئه های دشمن دنبال فتح ارزش های کشور هستند و با عبور از ارزش های اسلامی قصد بر هم زدن آرامش و آسایش جامعه را دارند. وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ارزش های خود، شهدای زیادی تقدیم کرده است و در حال حاضر نیز جوانان با غیرت برای حفظ ارزشهای اسلامی جان خود را فدا می کنند.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: ملاک ما در برخورد با هنجارشکنان رعایت مبانی اسلام و شاخص های مورد تاکید قانون بوده و در مسیر صیانت از حقوق عامه در روند اجرای وظایف قانونی خود، کوچکترین کوتاهی نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی