English

با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی؛

کارگروه ویژه بررسی مشکلات اوقاف شهر محمود آباد نمونه تشکیل می شود

رییس کل دادگستری استان قزوین از تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی مشکلات اوقاف شهر محمود آباد نمونه با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی خبر داد.

کارگروه ویژه بررسی مشکلات اوقاف شهر محمود آباد نمونه تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست بررسی مشکلات اوقاف شهر محمودآباد نمونه که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دادستان قزوین، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، نماینده استانداری، رییس شورای استان، متولی موقوفه، مدیران و جمعی از مالکان این شهر در سالن شهید سلیمانی دادگستری برگزار شد، گفت: جلسات متعددی برای بررسی مشکلات اوقاف این شهر در سال های گذشته برگزار شده اما متاسفانه مصوبات قبلی همچنان عملی نشده است.

وی ادامه داد: اوقاف یک مسأله شرعی و قانونی است و همین که مردم شهر به حق و حقوق اوقاف قائل هستند نشان می دهد که ما یک گام جلو هستیم و باید با همکاری و تعامل گام اصلی و عملیاتی را هم برداریم.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: با توجه به آمادگی مردم و متولی بر افراز و تبدیل به احسن باید موضوع به صورت کارشناسی بررسی شده و تصمیم قابل اجرا با موافقت طرفین عملیاتی شود.

شعبانی با بیان اینکه تشکیل کارگروه با حضور نمایندگان سه قوه موثر خواهد بود گفت: این کارگروه باید به دبیری نماینده استانداری و با حضور نمایندگان دستگاه قضا، جهادکشاورزی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شهرداری‌ها و شورای اسلامی و مالکان تشکیل شده و در یک فرصت یک ماهه نظر نهایی خود را اعلام نماید.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را برای حل موضوع مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه